هنرمندان

حضور لیدی گاگا در «جوکر» – بلاگی ها

  • حضور لیدی گاگا در «جوکر» – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از اسکرین، «لیدی گاگا» قرار است در فیلم جدید «جوکر» در نقش «هارلی کوئین» بازی کند، نقشی که در سال‌های اخیر «مارگو رابی» در چند فیلم از جمله «جوخه انتخار» و «پرندگان شکاری» ایفا کرده بود.

    چندی پیش «تاد فیلیپس» با انتشار پُستی در اینستاگرام ضمن تأیید ساخت دنباله فیلم سینمایی موفق «جوکر» اعلام کرد عنوان این فیلم جدید «جوکر: جنون مشترک» خواهد بود، ضمن این که «واکین فیلنیکس» بار دیگر در نقش اصلی جوکر ایفای نقش خواهد کرد.

    هالیوود ریپورتر اعلام کرده فیلم جدید «جوکر» اثری موزیکال خواهد بود که انتخابی مطلوب برای «لیدی گاگا» خواهد بود. «لیدی گاگا» با بازی در فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» در کنار «بردلی کوپر» پا به عرصه سینما گذاشت و در فیلم «خاندان گوچی» ساخته «ریدلی اسکات» هم یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده داشت.

    «تاد فیلیپس» همچون قسمت اول این فیلم در کنار «اسکات سیلور» نگارش فیلمنامه دنباله «جوکر» را بر عهده دارد.

    فیلم اصلی «جوکر» به کارگردانی «تاد فیلیپس» که در سال ۲۰۱۹ به سینما آمد، به یک فیلم پرفروش در گیشه جهانی تبدیل شد و فروشی بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان دست یافت، در حالی که بودجه ساخت آن تنها ۷۰ میلیون دلار بود.

    «جوکر» همچنین در  ۱۲ شاخه جوایز آکادمی اسکار از جمله بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی نامزد اسکار شد و در نهایت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد (واکین فینیکس) و بهترین موسیقی متن (هیلدور گودنادوتیر) را کسب کرد.

    در حالی که «تاد فیلیپس» هیچ جزئیات داستانی درباره فیلم جدید «جوکر» را در پست اینستاگرام خود به اشتراک نگذاشته، اما عنوان فیلم «folie à deux» که «جنون مشترک» ترجمه شده، اطلاعاتی درباره فیلم فاش می‌کند که می‌تواند به استقبال گسترده از شرارت شخصیت «آرتور فلک» در گاتهام سیتی در فیلم اول اشاره داشته باشد اما همچنین می‌تواند نشان دهد که دنباله فیلیپس تفسیر خاصی از شریک اصلی جوکر در زندگی، جنایت و جنون ارائه می دهد که حالا مشخص شده «لیدی گاگا» به احتمال فراوان ایفاگر این نقش خواهد بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا