هنرمندان

چرا مرد عنکبوتی با ۶۷ میلیون فالوئر از توییتر و اینستاگرام می‌رود؟ | دیگر نباید مرد عنکبوتی باشم – بلاگی ها

  • چرا مرد عنکبوتی با ۶۷ میلیون فالوئر از توییتر و اینستاگرام می‌رود؟ | دیگر نباید مرد عنکبوتی باشم – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، «تام هالند» بازیگر فیلم‌های «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) و «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) دنیای سینمایی مارول، بار دیگر اعلام کرد که برای حفظ سلامت روان از شبکه‌های اجتماعی دوری می‌کند.

    تام هالند در صفحه اینستاگرامش بیش از ۶۷ میلیون فالوئر دارد. هالند این هفته با انتشار ویدیویی در اینستاگرام گفت که اپلیکیشن توییتر و اینستاگرام را از روی گوشی موبایلش حذف خواهد کرد: «اینستاگرام و توییتر را بیش از حد تحریک‌کننده و طاقت‌فرسا می‌دانم. وقتی چیزهایی در مورد خودم در فضای آنلاین می‌خوانم درگیر می‌شوم و به خود می‌پیچم و در نهایت برای وضعیت روانم مضر است.» هالند در بخش‌های دیگری از ویدیو چند اپلیکیشن مفید را معرفی می‌کند.

    هالند که به زودی در سریال «اتاق شلوغ» (The Crowded Room) اپل تی‌وی پلاس دیده خواهد شد، پیش‌تر گفته بود که تمایلی ندارد تا ۳۰ سالگی نقش «مرد عنکبوتی» را بازی کند، اما در نهایت با سونی برای یک سه‌گانه جدید به توافق رسیده است.

    این بازیگر ۲۵ ساله در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» گفته بود: «شاید وقت آن رسیده که فراموشش کنم. شاید برای چندگانه «مرد عنکبوتی» بهتر باشد که فیلمی برای شخصیت «مایلز مورالس» بسازند. باید حساب «پیتر پارکر» را هم داشته باشم، چون او بخش مهمی از زندگی من است. اگر پس از ۳۰ سالگی در حال بازی در نقش «مرد عنکبوتی» باشم، یک جای کارم می‌لنگد.»

    پاییز گذشته گزارش شد که هالند در یک فیلم بیوگرافیکال برای استودیوی سونی نقش «فرد آستر» بازیگر، خواننده  افسانه‌ای را بازی خواهد کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا