اخبار

سورپرایز دولت برای فرزندان بازنشستگان | وام ۱۰۰ میلیونی با باز پرداخت ۴ ساله با کارمزد ۴ درصد و بدون ضامن – بلاگی ها

  • سورپرایز دولت برای فرزندان بازنشستگان | وام ۱۰۰ میلیونی با باز پرداخت ۴ ساله با کارمزد ۴ درصد و بدون ضامن – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها شرایط وام اشتغال طرح امید ساتا(مشاغل خانگی) ویژه فرزندان پسر( مجرد یا متاهل ) و دختران(مجرد یا مطلقه ) اعلام شد .این طرح شامل فرزندانی میشود که مدرک مهارتی مشاغل خانگی معتبر از فنی و حرفه ; مراکز دانشگاه(دولتی و غیر دولتی ) و …داشته باشند .مجوز کسب و کار که تاریخ اخذ آن مدارک مربوط به سال۱۴۰۰ و۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ باشد.
    بیشتر بخوانید:

    پرداخت وام ۵۰ میلیونی با اقساط ۱ میلیونی برای این یارانه بگیران + نحوه دریافت

    آغاز ثبت نام وام ۱۰۰ میلیونی برای خانوارها | نحوه ثبت‌نام و دریافت وام صد میلیونی

    شرایط لازم جهت دریافت وام :

    ۱- تکمیل فرم درخواست در کانون

    بی‌محنت تسهیلات بگیرید

    ۲-حداکثر سن متقاضی ۴۰ سال(برای پسران) و دختران شرط سنی ندارد

    ۳-عدم اشتغال و نداشتن بیمه کاری

    ۴-سند مالکیت یا اجاره نامه محل سکونت به نام متقاضی یا پدر و مادر

    ۵- مدرک مهارتی مشاغل خانگی و پروانه کسب

    ۶-برگه استعلام بانکی از شخص بازنشسته مبنی بر عدم چک برگشتی و اقساط معوق

    ۷- به افرادی که قبلا وام اشتغال دریافت کرده اند وامی تعلق نمی گیرد.

    ۸- کپی صفحات اول و دوم شناسنامه و کارت ملی

    سقف مبلغ وام ۱۰۰ میلیون ۴۸ ماهه و ۴ درصد و بدون ضامن می باشد.

    افزایش ۲۵۰ میلیون تومانی وام مسکن

    به محض افتتاح حساب در این بانک وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیونی بگیرید

    مشتریان بانک دی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح «فرزانه» این مجموعه هستند، باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

    وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

    مشتریان بانک دی به منظور دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی تنها به افتتاح حساب احتیاج ندارند، بلکه باید حداقل سه ماه از مدت زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات برایشان فراهم شود.

    سود این تسهیلات برحسب میانگین حساب متغیر متفاوت بوده و بین چهار تا ۱۸ درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به ۶۰ ماه می‌رسد. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. علاوه بر مشتریان عادی، کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز این امکان را دارند با ارائه معرفی نامه از وام مذکور بهره مند شوند.

    با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۰۴ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

    بانک دی براساس قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی شکل گرفت و انواع خدمات ارزی، ریالی و افتتاح سپرده‌ها را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هدف این بانک تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، موثر و موجه در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی است.

    این مجموعه تاکنون توانسته تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ۹۸، لوح تقدیر پنجمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی ۹۶، جایزه خط کش طلایی نشان افکار عمومی ۱۳۹۶ و … را به دست آورد.

    وام قرض الحسنه

    در طرح نهال بانک ملی افراد دارای حساب قرض‌الحسنه در نزد بانک ملی می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان اقدام کنند. این تسهیلات بدون سود و دارای ۴ درصد کارمزد است و شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

    مشتریانی که خواهان وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. متقاضیان این تسهیلات باید تنها چهار درصد کارمزد بپردازند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام نیز به ۶۰ ماه می‌رسد. متقاضیان این تسهیلات نباید به هیچ عنوان بدهی معوق یا چک برگشتی ثبت شده در سیستم بانک مرکزی داشته باشند.

    شرکت

    بانک ملی

    نام وام

    نهال ملی

    سود

    ۴ %

    این تسهیلات قرض‌الحسنه است

    سقف وام

    ۳۰۰ میلیون تومان

    نوع ضمانت

    ضامن رسمی

    نیاز به سپرده

    حساب سپرده لازم

    قرض الحسنه

    مسدودی سپرده

    حداکثر زمان بازپرداخت

    ۶۰ ماه

    قسط وام

    ۵,۵۲۴,۹۵۷ تومان

    کل سود وام

    ۳۱,۴۹۷,۳۹۷ تومان

    مجموع رقم وام و سود

    ۳۳۱,۵۴۷,۳۹۷ تومان

    سپرده جداگانه

    هزینه‌های جانبی

    ۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

    شرایط و مقررات

    وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

    مشتریانی که متقاضیان وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی بانک سپه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل ۵۰۰ هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. ضمنا باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی است. این وام قرض الحسنه بوده و به آن سود تعلق نمی‌گیرد. تنها کارمزد آن دو یا چهار درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۳۶ ماه می‌رسد.

    با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۱۹۹ تومان است. کل سود تسهیلات، ۳ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۱۷۳ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۵۳ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۷۳ تومان خواهد بود.

    محمد بنی حسن با تأکید بر لزوم توجه به سطح رفاه کارکنان، یکی از مهمترین مشکلات امروز جامعه را افزایش میانگین سن ازدواج و کاهش میل به فرزندآوری ذکر کرد و افزود: اگرچه لازم است تمامی سازمانها و دستگاهها شرایط تسهیل این دو امر مهم را فراهم سازند؛ اما شهرداری تهران نه تنها هیچگاه از این مسئله غافل نبوده؛ بلکه با اجرای سیاست‌های تشویقی درصدد اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بوده است.

    وی از جمله تصمیمات حمایتی اتخاذ شده در شهرداری تهران را رونمایی از «بسته خرسند ساز» و تخصیص تسهیلات ازدواج و فرزندآوری عنوان کرد و گفت: پرداخت وام فوری، اعطای امتیاز استفاده از سفرهای زیارتی و سیاحتی به مقصد مشهد مقدس خارج از سهمیه تورهای گردشگری و امکان بهره مندی از تالارهای پذیرایی شهرداری تهران با تخفیف حداکثری، از جمله بخشهای «محور همیار بسته خرسند ساز» است که هم اکنون در راستای تشویق به امر ازدواج درحال اجرا است.

    مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج به قید فوریت، بدون سپرده گذاری و بی نیاز از حضور در بانک آغاز شده است.

    بر اساس گزارش اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، وی افزود: کارکنانی که تاریخ ازدواج آنان پس از رونمایی از بسته خرسند ساز بوده می توانند صرفا با ارائه اسناد هویتی به واحدهای رفاهی از ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه ۴ درصد با بازپرداخت ۳۶ ماهه برخوردار شوند.

    حقوقی‌های مشتری بانک مهر ایران با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه امکان درخواست برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح مهریار را دارند. این وام سود ندارد و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. علاوه بر این مورد، اشخاص حقوقی برای گرفتن این تسهیلات باید اساسنامه، جواز کسب و چک ارائه دهند. ضمنا کارکنان شرکتی که برای دریافت وام مهریار از طرف مجموعه خود معرفی شده‌اند این امکان را دارند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه اعلام شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا