اخبار

تفریحات نمک آبرود؛ بهشت ایران – بلاگی ها

  • تفریحات نمک آبرود؛ بهشت ایران – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها نمک آبرود بخش مرکزی شهرستان چالوس در استان مازندران ایران است. نمک آبرود یک شهر توریستی است که پذیرای تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از سراسر جهان است.

    این اقامتگاه شامل دو خط تله کابین است که به تله کابین نمک آبرود معروف است. این تفرجگاه دقیقا در ۱۲ کیلومتری شهرستان چالوس به دو بخش مسکونی و توریستی تقسیم شده است. بخش مسکونی شامل ۸ محله است که برای جمعیت توریستی تا ۱۰۰۰۰۰ نفر طراحی شده است.

    تفریحات نمک آبرود؛ بهشت ایران

    حدود ۲۰۰ هکتار پارک بنفشه و جعبه درخت این منطقه را بسیار دیدنی کرده بود. علاوه بر این، مادوبان- جنگل انبوه منظره بسیار جذابی را ایجاد کرد. در بین شهرهای ساحلی رامسر و نوشهر، رشته کوه‌های البرز به معنای واقعی کلمه به دریای خزر می‌ریزد. در برخی نقاط فاصله کوه تا دریا تنها یک کیلومتر است.

    تفریحات نمک آبرود؛ بهشت ایران

    این کوه‌های ساحلی معمولا حدود ۱۰۰۰ متر ارتفاع دارند. مجاورت آنها با دریای خزر یک حمام بخار مجازی در دامنه شمالی و دشت ساحلی آنها ایجاد می‌کند. شیب‌های تند گل آلود و لغزنده به همراه جنگل‌های انبوه موانع زیادی را برای کسانی که مایل به صعود به این قله هستند ایجاد می‌کند.

    تغییر سریع مناظر در البرز مرکزی شگفت‌انگیز است. ۴۰ کیلومتری جنوب شما را از این بهشت ​​نیمه گرمسیری به قله‌های همیشه برف‌گیر البرز مرکزی می‌برد و ۵۰ کیلومتر دیگر شما را به فلات مرکزی خشک ایران می‌رساند.

    تفریحات نمک آبرود؛ بهشت ایران

    یکی از مسحورترین و دلرباترین بخشهای نمک آبرود، سوار شدن بر تله کابین و شروع یک سفر شگفت انگیز است. از ساحل دریای خزر شروع می‌شود و شما را به سمت قله‌ها هدایت می‌کند. دما تقریبا ۱۰ درجه کمتر از سطح دریا است. مطمئنا از مناظر پانورامای پر جنب و جوش ارتفاعات البرز که از جنگل‌های انبوه عبور می‌کنند و گاه مه آلود می‌شود شگفت زده خواهید شد. وقتی به قله البرز برسید، کل شهر نوشهر، چالوس و دریای زیبای خزر را خواهید دید. در بالای آن غارهای طبیعی وجود دارد که با مناظر بی نظیری بسیار جذاب و چشم نواز هستند.

    تمام امکانات ضروری مانند رستوران، WC و غیره در بالای آن موجود است.

    یک زیپ لاین فوق‌العاده در ضلع شرقی دیو حمام وجود دارد که می‌توانید با تله‌کابین به آن دسترسی داشته باشید و در کنار این تفریحات، می‌توانید روی پل معلق ساخته شده از چوب و طناب نیز قدم بزنید و خود را به چالش بکشید.

    تفریحات نمک آبرود؛ بهشت ایران

    ترس از ارتفاع

    مورد بعدی که می‌توانید در نمک آبرود امتحان کنید، سورتمه سواری است. سوار شدن بر سورتمه باعث می‌شود تا ۲۵ کیلومتر در ساعت سریع بروید. در راه، از درختان زیبا و زمین‌های شگفت انگیز عبور خواهید کرد. باب اسلید اولین نوع خود در ایران است که نوع متفاوتی از آدرنالین راش، سر خوردن از میان درختان و مناظر خیره کننده را ارائه می‌دهد.

    یک سینمای ۶ بعدی وجود دارد که تعداد زیادی فیلم عالی را با کیفیت بالا پخش می‌کند و این سینما محدودیت سنی ندارد. کارتینگ (مسابقه کارتینگ) که برای نوجوانان و بزرگسالان در قسمت‌های جداگانه طراحی شده است از دیگر گزینه‌هایی است که می‌توانید استفاده کنید. تمامی خودروها ساخت فرانسه و کاملا سالم هستند.

    باشگاه تیراندازی نمک آبرود دومین باشگاه بزرگ ایران است. ۵ پلتفرم وجود دارد که همه افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند از آنها استفاده کنند. همچنین می‌توانید تیراندازی با کمان یا تفنگ خود را امتحان کنید.

    اگر دوست ندارید از تله کابین استفاده کنید یا از معلق ماندن در هوا لذت نمی‌برید، هنوز این شانس را دارید که دریا و چشم انداز جنگل را ببینید. از مجموعه پروازی نمک آبرود مجهز به پاراگلایدر، چتر نجات، هلیکوپتر و بادبادک لذت ببرید.

    از طرفی یکی از قدرتمندترین شیرهای دریایی جهان در این مجموعه توریستی به مدت ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت آماده نمایش برای گردشگران عزیز است.

    این شیر دریایی کالیفرنیایی نر از اسپانیا آورده شده است و پس از آن اگر هنوز وقت و انرژی دارید می‌توانید به جت اسکی، شاتل و قایق سواری بروید.

    مجموعه‌ای از خاطرات شاد را در منطقه‌ای بی‍نظیر پوشیده از طبیعت بکر و جنگل‌های استان مازندران و جاذبه‌ها و تفریحات نادر تفرجگاه نمک آبرود بسازید.

    در اینجا مسافران عزیز به دلیل مناظر عالی و دیدنی انگیزه زیادی برای گرفتن عکس‌های گسترده دارند.

    بی شک شهرک توریستی نمک آبرود در محیطی بسیار مهیج و دوست داشتنی مجموعه‌ای از تجربیات و خاطرات شیرین را رقم خواهد زد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا