هنرمندان

عیادت مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و رئیس سازمان سینمایی از جمال شورجه – بلاگی ها

  • عیادت مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و رئیس سازمان سینمایی از جمال شورجه – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، نمایندگان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام محمدمهدی اسماعیلی و کسب اطلاع از روند درمان این هنرمند برای وی آرزوی سلامتی کردند. مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه هنرمندان متعهدی چون جمال شورجه سرمایه‌های ارزشمند کشورند گفت: ایشان از چهره های شاخص سینمای انقلاب و دفاع مقدس است که هنرش را در راه صحیحی که به آن اعتقاد دارد به کار گرفته است.

    پوراحمدی افزود: افتخار می‌کنیم که جمال شورجه یکی از اعضای برجسته خانواده بزرگ صندوق اعتباری هنر است و با تمام توان و ظرفیت خود تا بهبودی کامل کنار ایشان خواهیم بود.

    رئیس سازمان سینمایی نیز از شورجه به عنوان هنرمندی متعهد و در خدمت ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس یاد کرد و گفت: نسل جوان ما با تأسی از پیشکسوتانی چون شما که با اعتقاد کامل و مهارت وصف‌نشدنی توانستید جلوه‌های مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به تصویر بکشید، توانستند در سال‌های اخیر روایتگر تاریخ انقلاب اسلامی و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس باشند.

    خزاعی افزود: در این ایام که با دهه پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره فیلم فجر همراه است امیدواریم هر چه زودتر حال آقای شورجه مساعد شود تا بار دیگر شاهد حضور ایشان در سینما و تلویزیون ایران باشیم.

    جمال شورجه فیلم‌هایی چون «سی و سه روز»، «وعده دیدار»، «باشگاه سری»، «خلبان»، «دایره سرخ»، «عبور از خط سرخ»، «حماسه مجنون»، «لبه تیغ»، «عملیات کرکوک»، «شب دهم» و «روزنه» را در کارنامه دارد. این کارگردان پیشکسوت از اردیبهشت ۹۸ دچار عارضه مغزی شده و همچنان در حال درمان است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا