هنرمندان

«آهنگ دو نفره» و انیمیشن «لوپتو» به اکران نزدیک می شوند – بلاگی ها

  • «آهنگ دو نفره» و انیمیشن «لوپتو» به اکران نزدیک می شوند – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، پس از پایان اکران فیلم «رویای سهراب» فیلم سینمایی «آهنگ دو نفره» به کارگردانی آرزو ارزانش توسط دفتر پخش فیلمیران به سرگروهی پردیس هنر شهر آقتاب شیراز روی پرده رود.

    همچنین قرارداد اکران انیمشین سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسگری توسط دفتر پخش بهمن سبز و به سرگروهی پردیس هویزه مشهد ثبت شده است تا این فیلم بعد از «شب طلایی» یوسف حاتمی‌کیا در سینماها اکران شود.

    • تصاویر بازیگرانی که نقش ۱۴ چهره سیاسی مطرح کشور را بازی کردند؛ از امام و رهبری تا هاشمی رفسنجانی | بازیگری که خواست مثل هاشمی حرف بزند
    • ماجرای اقبال مخاطبان ایرانی به سریال‌های ترکی و کره‌ای | اگر جذب مخاطب فرمول داشت همه آن را کپی می‌کردند | در ترکیه هم زمان ۱۴۰ سریال در حال ساخت است

    «آهنگ دو نفره» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی یک کمدی عاشقانه است که احمد مهرانفر، بهاره کیان‌افشار، امیرحسین رستمی، فرزاد فرزین، علیرضا استادی، النا حیدری، سهی بانو ذوالقدر، شیرین آقا کاشی، حمیدرضا دشتی و علی برقی از باریگرانش هستند.

    «لوپتو» هم به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی یک انیمیشن موزیکال با فضای کمدی و طنز است که زنده‌یاد حسین عرفانی، اکبر منانی، جواد پزشکیان، شوکت حجت، تورج نصر، حسن کاخی، رضا آفتابی، شایان شامبیاتی، نازنین یاری، اردشیر منظم، ابراهیم شفیعی، امیر حکیمی و شهرداد بانکی گویندگی شخصیت‌های آن را برعهده داشته‌اند.

    در این جلسه همچنین مقرر شده است که از این پس قراردادهای سرگروهی فیلم‌ها فقط با ارائه پروانه نمایش از طرف پخش‌کننده‌ها ثبت شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا