هنرمندان

اولین تصاویر از فیلم آواتار ۲ بعد از ۱۳ سال تاخیر – بلاگی ها

  • اولین تصاویر از فیلم آواتار ۲ بعد از ۱۳ سال تاخیر – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، اولین تصاویر از فیلم آواتار ۲ در کامیک‌کان امسال به نمایش درآمده و شایعه شده پیش از نمایش فیلم دکتر استرنج هم تریلری از این فیلم به نمایش درخواهد آمد. «آواتار» با تکنیک انقلابی موشن کپچر تمام رکوردهای فروش سینما را در زمان خود جابه‌جا کرد و بسیاری منتظر اکران قسمت دوم آن بودند. در این سال‌ها به دلایل متعددی از جمله فیلمبرداری همزمان دنباله‌ها، اکران فیلم دائما به تاخیر می‌افتاد تا جایی که حتی استودیوی سازنده فیلم یعنی کمپانی فاکس به دیزنی فروخته شد و حالا دیزنی در اصل صاحب این برند موفق دنیای سرگرمی شده است.

    بسیاری از جمله مدیر استودیوی فاکس این فیلم را حیرت‌آور توصیف کرده و زویی سالدانا بازیگر این فیلم هم ماه  گذشته در مصاحبه با «کوین مک‌کارتی» فاش کرد که ۲۰ دقیقه ابتدایی «آواتار ۲» را دیده و چاره‌ای جز گریستن نداشته است: «حتی با حرف زدن در مورد فیلم ممکن است احساساتی می‌شوم، چون موفق شدم ۲۰ دقیقه ابتدایی آن را درست پیش از پایان سال گذشته دیدم. زبانم بند آمده بود، اشک‌هایم جاری شد.»

    بار دیگر کامرون از تکنیک‌های بدیع سینمایی در ساخت این فیلم استفاده کرده از جمله برای اولین بار تکنیک موشن کپچر زیر آب برای نمایش شنای زیرآب شخصیت‌ها استفاده شده است.

    «آواتار ۲» بالاخره قرار است ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود. قسمت‌های بعدی که بخشی از فیلمبرداری آنها کامل شده است به ترتیب کریسمس سال‌های ۲۰۲۴، ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ اکران خواهند شد.

    در ادامه اولین تصاویری که از این فیلم منتشر شده است را ببینید.

    اولین تصاویر از فیلم آواتار ۲ بعد از ۱۳ سال تاخیر

    اولین تصاویر از فیلم آواتار ۲ بعد از ۱۳ سال تاخیر

    اولین تصاویر از فیلم آواتار ۲ بعد از ۱۳ سال تاخیر

    اولین تصاویر از فیلم آواتار ۲ بعد از ۱۳ سال تاخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا