هنرمندان

همکاری مایکل جردن و ویل اسمیت در ساخت یک فیلم پساآخرالزمانی – بلاگی ها

  • همکاری مایکل جردن و ویل اسمیت در ساخت یک فیلم پساآخرالزمانی – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، ایرنا به نقل از ددلاین نوشت: ساخت قسمت دوم از فیلم سینمایی «من افسانه‌ام» (۲۰۰۷، فرانسیس لارنس) رسما کلید خورد. در این فیلم علاوه بر ویل اسمیت که نقش دکتر رابرت نویل را تکرار می‌کند، شاهد بازی مایکل بی. جردن، ستاره فیلم سینمایی پلنگ سیاه، نیز خواهیم بود.

    جردن و اسمیت علاوه بر بازی در این فیلم اکشن و ترسناک، تهیه‌کنندگی آن را نیز برعهده خواهند داشت و آکیوا گلدزمن که نویسندگی فیلم اول را با اقتباس از رمان ریچارد متیسون نوشته بود، فیلمنامه قسمت دوم را نیز قلم می‌زند. به گفته منبع آگاه اسمیت، جردن و گلدزمن قرارداد امضا کرده‌اند و کار ساخت این فیلم آغاز شده است.

    فرانسیس لارنس کارگردان «من افسانه‌ام ۱» بود اما هنوز روشن نیست که چه کسی کارگردانی قسمت دوم را برعهده خواهد گرفت.

    داستان فیلم «من افسانه‌ام» از جایی شروع می‌شود که یک ویروس اصلاح‌شده برای درمان سرطان، در بین انسان‌ها پخش شده و برخلاف انتظار تقریبا تمام نسل بشر را از بین برده است. دکتر رابرت نویل (ویل اسمیت) تنها انسان باقیمانده در نیویورک، و شاید هم تمام دنیا است. به مدت سه سال، نویل هر روز پیغام‌های رادیویی ارسال می‌کند به امید آنکه بازمانده‌های دیگری را هم پیدا کند. اما او تنها نیست. بعضی از مبتلایان به ویروس هنوز نمرده‌اند، و به دور از نور خورشید، در تاریکی زندگی می‌کنند. مبتلایان تمام اعمال نویل را زیر نظر دارند و تنها منتظر یک اشتباه از جانب او هستند، اشتباهی که می‌تواند به قیمت جانش تمام شود.

    قسمت اول از فیلم «من افسانه‌ام» سپتامبر ۲۰۰۷ در آمریکا و کانادا به نمایش درآمد و با فروش ۷۷ میلیون دلاری خود در اولین هفته اکران، رکوردشکنی کرد. این فیلم فقط در سینماهای آمریکای شمالی چیزی بالغ بر ۵۵۰ میلیون دلار فروخت.

    داستان قسمت دوم از این فیلم هنوز اعلام نشده است اما احتمالا در این قسمت درباره مرگ قهرمانانه رابرت نویل در پایان قسمت اول چاره‌ای اندیشیده می‌شود چون ویل اسمیت از ستارگان این فیلم است بنابراین یقینا نقش او به چند فلش‌بک کوتاه محدود نخواهد بود؛ آیا این فیلم پیش‌درآمدی بر قسمت اول خواهد بود یا معجزه‌ای رخ داده و نویل زنده می‌شود؟ هنوز هیچ چیز به طور قطع مشخص نیست.

    یک احتمال دیگر هم این است که در قسمت دوم ماجرا از پایان متفاوت فیلم پیش گرفته شود که در آن نویل از تحقیقات خود در مورد مبتلایان صرف‌نظر کرده و در جست‌وجوی جامعه مهاجرین (انسان‌های سالم) راهی ورمونت می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا