اخبار

فوت ۳ نفر در اعتراضات اخیر تایید شد/ شهروند دیواندره ای با سلاح جنگی ناشناس کشته شده است – بلاگی ها

  • فوت ۳ نفر در اعتراضات اخیر تایید شد/ شهروند دیواندره ای با سلاح جنگی ناشناس کشته شده است – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از انتخاب، استاندار کردستان مرگ مشکوک سه نفر در جریان اعتراضات اخیر در شهرهای کردستان خبر داد و این را سناریوی کشته‌سازی دشمنان قلمداد کرد.

    به گزارش «انتخاب»؛ اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار کرد: پیرامون موضوع فوت مرحوم مهسا امینی مسئولان و مقامات عالی کشور از جمله روسای قوا ورود کردند و دستور رسیدگی داده‌اند.

    به نوشته فارس، وی افزود: این بخشی از ماجرا است و باید منتظر مشخص شدن نتایج و اعلام و اطلاع‌رسانی آنها باشیم.

    استاندار کردستان تصریح کرد: خدمت خانواده مرحوم مهسا امینی رسیدیم و حسب دستور رییس جمهور عنوان کردیم همه موارد برای پیشگیری از تضییع حق آنها رسیدگی می‌شود.

    وی ادامه داد: برخی جریانات در داخل و خارج کشور احساس کردند یک فرصت برای سوءاستفاده فراهم شده است و می‌توانند در این شرایط یک عرض اندام و ابراز وجود کنند و از این نمد کلاهی بسازند هر چند ما توقعی از دشمن جز این نداریم چون دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می‌کند.

    زارعی‌کوشا اذعان داشت: رفتار برخی افراد در داخل کشور به نوعی پوپولیستی و دنبال سوءاستفاده بودند و احساس کردند فضای تنفس برای آنها ایجاد شده که این مایه تاسف است.

    وی افزود: اینها از فرهیختگی و فرزانگی به دور است و اینها اگر دنبال اصلاح هستند باید رفتار خود را درست کنند و بعد مدعی اصلاح شوند.

    استاندار کردستان یادآوری کرد: انهایی که بیرون از کشور مترصد یک فرصت هستند و به زمین و زمان متوسل می‌شوند بارها خود را آزموده و شکست خورده‌اند و این بار هم مطمئن باشند تیرشان به سنگ می‌خورد.

    وی عنوان کرد: ممکن است افرادی از نسل جوان و نوجوان ما در گیر و دار احساسات برخی برخوردها شوند این اتفاق برای همه ما تلخ و غم‌انگیز است و این دختر را جای فرزند خود می‌گذاریم.

    زارعی‌کوشا در ادامه گفت: این فضای احساسی وجود دارد تبعا اینها دلسوز مهسا و مهساها و اهل سنت و کرد نسیتند اینها اسم رمزی برای سوءاستفاده از فرصت است.

    وی افزود: شاید عده‌ای از جوانان در این فضای رسانه‌ای پرحجم اعتراضاتی داشته باشند اما آنچه دیده شد، توطئه گسترده دشمن و ایادی استکبار با سوءاستفاده از فضای رسانه است.

    زارعی‌کوشا اظهار کرد: در این دو سه روزه نیروهای امنیتی و انتظامی ما با معترضین مدارا کرده‌اند و حتی تعداد زیادی از این نیروها در استان کتک خورده و حتی کار به بیمارستان کشیده شده است.

    وی در ادامه به خانواده‌ها هشدار داد: ضدانقلاب و گروهک‌های معاند به دنبال سناریوی کشته‌سازی هستند لذا خانواده‌ها مراقب فرزندان‌شان باشند.

    زارعی‌کوشا عنوان کرد: ما در مقابل کسانی که فوت مهسا امینی را رمز قرار داده و به دنبال ایجاد ناامنی در کردستان هستند و آن را به سایر استان‌ها گسترش دهند، ایستادگی و برخورد خواهیم کرد.

    استاندار کردستان به کشته‌شدن یک شهروند دیواندره‌ای اشاره کرد و گفت: براساس نظر متخصص، این فرد با سلاح جنگی کشته شده که هیچ کدام از رده‌های نیروهای مسلح از این نوع سلاح استفاده نکرده‌اند.

    وی ادامه داد: قطعا این یک سناریوی دشمن بوده که بلافاصله مشخصات و تصویر آن فرد در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شد.

    زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: آنها فرد دیگری را با همان شرایط در خودرویی در کنار بیمارستان سقز رها کرده بودند و این می‌طلبد که باید مراقبت کنیم و اجازه ندهیم از این ابراز احساسات جوانان، دشمنان سوءاستفاده کنند و داغ دیگری بر داغ‌های ما اضافه کنند.

    وی همچنین گفت: دشمن با این حجم از کار رسانه‌ای و تبلیغی که نسبت به فتنه سال‌های ۸۸ و ۹۸ بی‌سابقه است، را شروع کردند آنها از همان لحظه که مهسا در کما بود مترصد فرصت برای ضربه به نظام و مردم بودند.

    استاندار کردستان یادآوری کرد: در دیدار با خانواده مرحومه امینی گفتم، باید خودشان هم ورود کنند و تمایز خود را مشخص نمایند کما اینکه تمایز وجود دارد و دوست ندارند امنیت مردم به خطر بیفتد.

    زارعی‌کوشا ادامه داد: در شرایطی که استان کردستان آماده یک جهش از لحاظ اقتصادی و عمرانی است نباید اجازه داد بخاطر برخی رفتارها دچار خدشه شود.

    استاندار کردستان از کشته‌شدن سه فرد در جریان تجمعات غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد و گفت: مرگ هر سه نفر مشکوک است، یک نفر به طور قطع مشخص شده و مواردی وجود دارد که کشته‌سازی دشمنان را بیان می‌کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا