اخبار

تصاویر نگهبان جانباخته حادثه باغ‌وحش اراک پس از حمله دو شیر / عکس – بلاگی ها

  • تصاویر نگهبان جانباخته حادثه باغ‌وحش اراک پس از حمله دو شیر / عکس – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها دکتر علیرضا کریمی دهم بهمن ماه در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه رخ داده در پارک وحش اراک و کشته شدن یکی از پرسنل پارک در پی حمله شیر اظهار کرد: متاسفانه ظهر امروز در پی غذا دادن “اسفندانی” یکی از پرسنل پارک وحش به شیرهای باغ وحش، یکی از شیرها به او حمله می کند و وی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

    وی تصریح کرد: پیرو این اتفاق، اداره کل محیط زیست استان، فرماندار اراک، شهرداری، سازمان آتش نشانی شهرداری اراک و نیروی انتظامی به منظور کنترل شرایط و بازگردانده شدن شیرها به قفس در محل پارک حاضر شدند که عملیات بازگرداندن با موفقیت انجام شد.

    شهردار اراک بیان کرد: قفس شیرها از ایمنی کافی برخوردار است، اما متاسفانه شیر موفق به باز کردن یکی از درهای مخصوص غذادهی می شود و این حادثه تلخ رخ می دهد.

    سرپرست اداره کل محیط زیست استان مرکزی نیز به ایسنا گفت: در پی تماس تلفنی مسئول باغ وحش اراک در ساعت حدود ۱۳ دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ با اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در خصوص خارج شدن دو قلاده شیر نر و ماده از قفس و رها شدن در باغ وحش اراک، بخش معاونت محیط طبیعی و یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان سریعا با تجهیزات بیهوشی به محل اعزام شدند.

    مهدی مصطفوی گفت: متاسفانه شیر نر و ماده پس از مصدوم کردن نگهبان مسئول غذادهی حیوانات باغ وحش، وارد محوطه باغ وحش شده بودند. با تلاش های صورت گرفته، خوشبختانه دو شیر نر و ماده به قفس برگردانده شدند و اکنون امنیت کامل در محیط پارک وحش برقرار است.

    مسئول باغ وحش اراک نیز در باره حمله شیر به کارگر این مجموعه گفت: چون چندین سال است اینجا زندگی می‌کند یاد گرفته که مثل کارگرهای باغ وحش باید اهرم را جابجا کند و با این حرکت در را باز کرده است.

    تصاویر نگهبان جانباخته حادثه باغ‌وحش اراک پس از حمله دو شیر / عکس

    تصاویر نگهبان جانباخته حادثه باغ‌وحش اراک پس از حمله دو شیر / عکس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا