هنرمندان

بازیگران جدید در ارباب حلقه ها | جزئیاتی که فاش نشده است – بلاگی ها

  • بازیگران جدید در ارباب حلقه ها | جزئیاتی که فاش نشده است – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، ساخت فصل دوم ارباب حلقه‌ها: حلقه های قدرت از اکتبر امسال در انگلستان آغاز شده است. این برای دومین بار است که به بازیگران مجموعه اضافه می‌شود.

    ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت بر اساس رمان ارباب حلقه‌ها و ضمایمش اثر جی. آر. آر. تالکین ساخته می‌شود. این مجموعه که به‌دست شورانرهایش جی. دی. پین و پاتریک مک‌کی برای سرویس پخش اینترنتی آمازون پرایم ویدئو در دست ساخت است، داستان دوران دوم سرزمین میانه را روایت می‌کند که هزاران سال پیش از هابیت و ارباب حلقه‌های تالکین جریان دارد. تولید این مجموعه بر عهده آمازون استودیوز با همکاری هارپرکالینز و نیو لاین سینما و با مشورت از املاک تالکین بوده است.

    فصل دوم این مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ۸ قسمت در اول سپتامبر سال میلادی جاری پخش شد وآخرین قسمت آن در ۱۴ اکتبر به نمایش درآمد.

    این مجموعه به‌طور کلی نقدهای مثبتی را از طرف منتقدان دریافت کرده و در زمینه فیلم‌برداری، جلوه‌ها و موسیقی ستایش شده اما انتقاداتی نیز به دلیل سرعت و روند و شخصیت‌پردازی به همراه داشت.

    در فصل دوم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت،  الیور آلوین ویلسون، استوارت بومن، گاوی سینگ چرا، ویلئام چاب، کوین الدون، ویل کین، سلینا لو و کالام لینچ به بازیگران این مجموعه اضافه شده‌اند.

    جزئیات نقش‌های بازیگران جدید اضافه شده به مجموعه فاش نشده است.

    • چرا سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» کسل کننده شده است؟
    • این سریال جدید نتفلیکس از «ارباب حلقه‌ها» هم پربیننده‌تر شد

    پیشتر نیز اعلام شده بود ۷ بازیگر در حال پیوستن به مجموعه‌اند از جمله سم هزلدین که در فصل دوم نقش آدار را از جوزف ماول بر عهده خواهد گرفت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا