هنرمندان

حذف بازیگر متهم به تعرض از بازی در نقش مرد روحانی | ساخت چنگیز خان در غیاب چهره مطرح – بلاگی ها

  • حذف بازیگر متهم به تعرض از بازی در نقش مرد روحانی | ساخت چنگیز خان در غیاب چهره مطرح – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، به دنبال مطرح شدن اتهامات آزار جنسی علیه «کوین اسپیسی» در بریتانیا، این بازیگر ۶۲ ساله از فیلمی در مورد نوه «چنگیز خان» اخراج شد. «بیل چمبرلین» از کمپانی «چلسی پیکچرز» می‌گوید اسپیسی با بازیگر دیگری جایگزین خواهد شد. این فیلم در جشنواره کن به خریداران عرضه شده بود.

    اسپیسی قرار بود در فیلم بلندی به نام «۱۲۴۲ – دروازه غرب» (1242 – Gateway to the West) که محصول مشترک بریتانیا، مجارستان و مغولستان است، نقش‌آفرینی کند. دیگر بازیگران فیلم «کریستفر لمبرت»، «ترنس استمپ» و بازیگران تازه‌وارد «جرمی نومارک-جونز» و «جنویو فلورنس» خواهند بود.

    • یک بازیگر مشهور دیگر به آزار جنسی محکوم شد

    «۱۲۴۲» داستانی در مورد «باتو خان» نوه «چنگیز خان» روایت می‌کند. در خلاصه داستان فیلم آمده است که «باتو خان» در پی حمله‌ای به اروپا که به سقوطش انجامید با مردی بسیار روحانی به نام سزاریانی با بازی اسپیسی و دژی در مجارستان مواجه می‌شود. «پیتر سوس» کارگردان مجار این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته «آرون هورواث» و «جوان لین» کارگردانی می‌کند. فیلمبرداری این پروژه انگلیسی زبان با بودجه‌ای ۱۰ تا ۲۵ میلیون دلاری از اکتبر ۲۰۲۲ در مجارستان و بخش‌هایی از مغولستان آغاز خواهد شد.

    اسپیسی نقش کوتاهی در فیلم «مردی که خدا را طراحی کرد» (The Man Who Drew God) به کارگردانی «فرانکو نرو» بازی کرده در حالی که اخیرا برای «پیتر پنج هشت» (Peter Five Eight) مقابل دوربین رفته است. پس از مطرح شدن اتهامات آزار جنسی، تهیه‌کنندگان «پیتر پنج هشت» از اسپیسی حمایت کردند.

    ماه گذشته اسپیسی از سوی سه مرد که سی و چهل و چند ساله گزارش شده‌اند به آزار جنسی در خلال سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ متهم شد. در آن سال‌ها، اسپیسی مدیر هنری تئاتر «اولد ویک» لندن بود.

    اسپیسی پنجشنبه (۱۴ ژوئیه) در دادگاه اولد بیلی بریتانیا حاضر شد و ادعا کرد که در مقابل اتهامات بی‌گناه است. دادگاه رسیدگی به این اتهامات ۶ ژوئن ۲۰۲۳ به مدت سه تا چهار هفته برگزار خواهد شد. فیلم‌های «لیگ عدالت» (Justice League) و «وی مثل وندتا» (V for Vendetta) در این دادگاه تاریخی فیلمبرداری شده است.

    منبع: سی نما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا