هنرمندان

کمدی نسخه شفابخش گیشه | انفرادی ۵۱ میلیاردی شد – بلاگی ها

  • کمدی نسخه شفابخش گیشه | انفرادی ۵۱ میلیاردی شد – بلاگی ها

    بلاگی ها ، شهاب مهدوی: هزینه تولید فیلم ۸میلیارد تومان اعلام شده است و با توجه به فروش بالای ۵۰میلیاردی‌اش تا به امروز، جزو معدود تولیدات سینمای ایران است که در گیشه به سود رسیده است. البته باید خواب ۳ساله سرمایه تولید را هم درنظر گرفت. انفرادی سال‌های ۱۳۹۹ و۱۴۰۰ را به‌علت رکود حاکم بر سینماها که محصول شرایط کرونایی بود را از دست داد و از ۷اردیبهشت۱۴۰۱ روی پرده آمد. فروش انفجاری فیلم انفرادی در روزهای اول اکران نشان از موفقیتی گسترده داشت.  
    شروع خوبی که البته در ادامه کمی افت کرد. در هفته اول، ۵ میلیاردو ۸۷۷ میلیون تومان فروخت. هفته دوم این رقم کمی بالاتر رفت و به ۵ میلیاردو ۹۲۹ میلیون تومان رسید، اما افت فروش از هفته سوم آغاز شد که گیشه آن را به ۵ میلیاردو ۹۵ میلیون تومان تقلیل داد. در هفته چهارم فروش فیلم پایین‌تر آمد و «انفرادی» به رقم ۴ میلیاردو ۲۷۳ میلیون رسید. «انفرادی» با گیشه ۲۳ میلیاردی ماه اول اکرانش را به پایان رساند. تداوم اکران انفرادی در فصل تابستان با کمترین میزان افت فروش (که می‌توانست با توجه به گذشت چند هفته طبیعی باشد) با توجه به نمایش عمومی تعداد زیادی از فیلم‌های جدید، نشان داد مخاطب با وجود دایره گسترده‌ای که برای انتخاب در اختیار دارد همچنان ترجیحش این است که کمدی ببیند.
    انفرادی در یک هفته اخیر و پس نزدیک به ۳ماه اکران در حالی نزدیک به ۴میلیارد تومان فروخته که نزدیک‌ترین رقیبش، فیلم تازه اکران شده «تی‌تی»، به فروش هفتگی ۳میلیارد تومانی دست یافته است.

    فروش هفتگی سینماها از ۱۲ میلیارد گذشت | «انفرادی» به تنهایی در صدر

    چرا حضور شهاب حسینی هم روی پرده سینما فیلم را نجات نمی‌دهد؟ | صف شلوغ اکران و فیلم‌هایی که شکست می‌خورند

    شروع خوب فیلمی غیرکمدی در گیشه | «تی تی»؛ مخرج مشترک منتقد و تماشاگر

    گیشه ۱۰۰میلیاردی؛ ماموریت غیرممکن 
    ابراهیم عامریان تهیه‌کننده فیلم انفرادی که سال گذشته هم فیلم پرفروش «دینامیت» را روی پرده داشت در آستانه اکران فیلم تازه‌اش وعده فروشی ۱۰۰میلیارد تومانی را داده بود: «بالاخره این فیلم رضا عطاران را دارد و از طرف دیگر می‌توان به جرأت گفت مردم پس از سال‌ها می‌توانند یک کمدی-اکشن خوب را در سینماها تماشا کنند. زمانی فیلم‌های اکشن جمشید هاشم‌پور می‌فروخت و زمانی فیلم‌های کمدی؛ حالا اما ترکیبی از فضای کمدی و اکشن را در یک فیلم شاهد هستیم که می‌تواند تبدیل به اتفاقی جدید برای سینمای ایران شود. از این منظر منتظر اتفاق درخشانی برای این فیلم در گیشه هستیم و با توجه به افزایش قیمت بلیت سینماها، فکر می‌کنم «انفرادی» بتواند فروشی بالای ۱۰۰میلیارد تومان را در گیشه ثبت کند.» اگر انفرادی فروش هفتگی ۴میلیارد تومانی‌اش را همچنان حفظ کند برای رسیدن به گیشه ۱۰۰میلیارد تومانی، باید ۱۲هفته دیگر روی پرده بماند که با توجه به ترافیک سنگین فیلم‌های در نوبت اکران، چنین چیزی بعید به‌نظر می‌رسد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا