اخبار

قوه قضاییه: ضارب آمر به معروف در شیراز پرسنل نیروی انتظامی بود – بلاگی ها

  • قوه قضاییه: ضارب آمر به معروف در شیراز پرسنل نیروی انتظامی بود – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از انتخاب، قوه قضاییه می گوید متهم پرونده ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی است.

     مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی شکل گیری شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر آزادی ضارب بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد متهم پرونده از زندان عمومی به زندان نظامی منتقل شده است و در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد.

    در این گزارش از تعیین وقت رسیدگی به پرونده مذکور خبر داده شده و اعلام گردیده رسیدگی به اتهامات این فرد به زودی در دادگاه کیفری ۲ شیراز برگزار و نتیجه در چهارچوب قانون و مقررات به افکار عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

    قابل ذکر است در این پرونده ابتدا سه نفر شامل یک مرد و دو زن بازداشت شدند که دو نفر خانم متهم پرونده که همگی قرابت خانوادگی با یکدیگر دارند با قرار تأمین مناسب قضایی به صورت موقت آزاد شدند و متهم مرد همچنان در بازداشت است.

     رئیس کل دادگستری استان فارس نیز قبلا اظهار داشته بود وابستگی سازمانی متهم هیچ گونه تأثیری در طی شدن روند قانونی پرونده و مجازات متهم ندارد و این پرونده با دقت نظر و حساسیت ویژه رسیدگی می‌شود.

    خاطر نشان می‌شود متهم یاد شده از پرسنل نیروی انتظامی بوده و فراجا از همان ابتدای رقم خوردن این واقعه، تاکید کرده جدای از پیگیری‌های قضائی، تخلفات این فرد مورد رسیدگی اداری نیز قرار خواهد گرفت.

    همچنین بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید خبر منتشر شده در خصوص مسئولیت برادر این متهم در دادگستری یکی از استان‌ها کذب بوده و صحیح نیست

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا