اخبار

فوری/ آماده باش ۱۵ استان به دلیل باران سیل آسا – بلاگی ها

  • فوری/ آماده باش ۱۵ استان به دلیل باران سیل آسا – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز آسمان استان های خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، سمنان،‌ ارتفاعات تهران،‌ البرز و مازندران،‌ شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ابری همراه با رگبار و گاهی رعد و برق است.

    براساس این گزارش، فردا هم برای برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان،‌ قزوین، البرز،‌ تهران،‌ سمنان،‌ مازندران،‌ مرکزی،‌ قم و اصفهان، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

    بیشتر بخوانید:

    هشدار هواشناسی؛ سیل برای ۵ استان در راه است

     سیل شدید برای ۱۰ استان کشور در راه است!

    سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی،‌ سواحل دریای خزر،‌ ارتفاعات شرقی زاگرس،‌ برخی مناطق شمال غرب، رگبار و رعد و برق ادامه خواهد داشت. پنجشنبه به جز ابرناکی در ارتفاعات البرز مرکزی، آسمان سایر مناطق ایران با جو آرام همراه خواهد شد.

    بنابراین طی ۵ روز آینده در ارتفاعات شمالی هرمزگان و ارتفاعات جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان،‌کرمان و جنوب شرق فارس، رشد ابر،‌ رگبار،‌ رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

    طی این مدت در برخی مناطق شمال شرق، شرق،‌بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک و کاهش دید و کاهی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا