هنرمندان

ببینید | دختری با استعدادهای ماوراء‌الطبیعه | با سریال جدید نتفلیکس آشنا شوید – بلاگی ها

  • ببینید | دختری با استعدادهای ماوراء‌الطبیعه | با سریال جدید نتفلیکس آشنا شوید – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، در جدیدترین قسمت از فرنچایز خانواده آدامز (The Addams Family) جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز (Wednesday Addams) دانش‌آموز ۱۶ ساله در آکادمی نورمور ظاهر شده است. او از توانایی‌های روحی و روانی خود برای حل یک پرونده قتل‌های زنجیره‌ای استفاده می‌کند. 

    تیم برتون، کارگردان ادوارد دست‌قیچی، سوئینی تاد، اسلیپی هالو، عروس مرده، فرانکن‌وینی، آلیس در سرزمین عجایب و …، کارگردان و تولیدکننده اجرایی این سریال جدید نتفلیکس با نام برازنده ونزدی یا چهارشنبه (Wednesday) است که امسال از این شبکه پخش خواهد شد. 

    کاترین زتا جونز و لوئیس گازمن در نقش مورتیشیا و گومز آدامز، ایزاک اوردونز در نقش پاگزلی آدامز، ویکتور دوروبانتو در نقش چیز (Thing) و جورج بورسیا در نقش لورچ بازی می‌کنند. هنوز خبری از  پسرعمو ایت (Cousin Itt) نیست… اما چه کسی می‌داند چه موجودات ترسناک دیگری ممکن است در این سریال کمدی ترسناک ظاهر شوند.

    این سریال توسط تهیه‌کنندگان اجرایی ال گوگ و مایلز میلار هدایت می‌شود. همچنین گیل برمن و اندرو میتمن، تهیه‌کنندگان «خانواده آدامز»، به‌همراه استیو استارک، کوین میسروکی، کایلا آلپرت، تهیه‌کننده «خانواده آدامز ۲» و جاناتان گلیکمن، تهیه‌کننده «خانواده آدامز ۲» به تهیه‌کنندگی اجرایی بازمی‌گردند.

    گانجا مونتیرو و جیمز مارشال به همراه برتون  کارگردانی این مجموعه هشت قسمتی را به عهده دارند.

    جنا اورتگا اخیرا در آخرین فیلم فرانچایز جیغ «Scream» و احتمالا یک ملکه جدید وحشت در سینما در حال بالیدن است. او همچنین در فیلم (The Fallout) محصول اچ‌بی‌او مکس، فیلمی با مضمون تیراندازی در مدرسه نقش‌آفرینی کرده و همین‌طور در فیلم (American Carnage) ایفای نقش کرده است که در ماه جولای اکران می‌شود. 

    در توضیح تیزر این سریال که اخیرا منتشر شده آمده است: «ونزدی یک راز غریب و ماوراء‌الطبیعه است که اکنون سال‌های تحصیل در آکادمی نورمور (Nevermore) را می‌گذراند. او تلاش می‌کند بر توانایی‌های روانی در حال ظهور خود مسلط شود، یک سلسله قتل هولناک که شهر را به وحشت انداخته، خنثی کند، پرده از راز قتلی بردارد که ۲۵ سال پدر و مادرش را درگیر خود کرده بود و همین‌طور روابط پیچیده‌ و جدیدش در آکادمی را مدیریت کند.» 

    اولین تیزر از سریال چهارشنبه را در ادامه ببینید: 

    منبع: ترجمه از ایندی‌وایر با تلخیص. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا