هنرمندان

کارگردان معروف آمریکایی یک سریال تلویزیونی را کارگردانی می‌کند – بلاگی ها

  • کارگردان معروف آمریکایی یک سریال تلویزیونی را کارگردانی می‌کند – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از مهر، مووی‌وب نوشت: کوئنتین تارانتینو برای کارگردانی یک یا دو قسمت از سریال «توجیه شده: شهر باستانی» وارد مذاکره شده است.

    این سریال کوتاه درامی با بازی «تیموتی اولیفانت» است که دستور ساخت آن در ماه ژانویه داده شد و اولیفانت در آن بار دیگر در نقش «مارشال ریلان گیونز» بازی می‌کند. این سریال با الهام از رمان «شهر باستانی: ظهر در دیترویت» نوشته المور لئونارد ساخته می‌شود. شخصیت گیونز در چند کتاب از کتاب‌های لئونارد تکرار شده است.

    تارانتینو و اولیفانت با هم در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» همکاری کردند و اولیفانت در نقش جیمز استیسی ظاهر شده بود.

    تارانتینو به عنوان یکی از هواداران کتاب‌های لئونارد شناخته می‌شود و با اقتباس از رمان «رام پانچ» وی فیلم «جکی براون» را در سال ۱۹۹۷ ساخت.

    در کتاب «شهر باستانی: ظهر در دیترویت» نویسنده ۸ سال از زندگی گیونز را پس از آنکه او کنتاکی را ترک کرد تصویر کرده است. او در میامی زندگی می‌کند و به عنوان یک مارشال و پدر یک دختر ۱۴ ساله با موهایی که خاکستری‌تر شده و کلاهش که کثیف‌تر از قبل است، دیده می‌شود. با این حال ناگهان جاده پیش روی وی کوتاه‌تر از جاده‌ای که پشت سر گذاشته می‌شود.

    این سریال در ادامه سریال «توجیه‌شده» ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۰ از شبکه تلویزیونی اف‌ایکس پخش شد و در آن مارشال گیونز به دلیل اعمال روش‌های غیرمعمول در اجرای قانون از فلوریدا به کنتاکی تبعید شد. این داستان در ۶ فصل هر یک در ۱۳ اپیزود روی آنتن رفت که آخرینش در سال ۲۰۱۵ بود.

    دیو آن درون و مایکل دینر به عنوان نویسنده و مجری و تهیه‌کننده این سریال انتخاب شده‌اند. دینر وظیفه کارگردانی را هم برعهده دارد. خالق این سریال گراهام یوست است.

    تارانتینو یک روز پیش پذیرفت تا به‌عنوان راوی برنامه تلویزیونی «Super Pumped» با شبکه شوتایم همکاری کند. این قسمت که قرار است ۲۶ فوریه اکران شود با زیرعنوان «نبرد برای اوبر» ساخته می‌شود و داستان چگونگی ساخته شدن و شکل گرفتن «اوبر» را روایت می‌کند. جوزف گوردون لوی هم در آن در نقش تراویس کالانیک مدیرعامل اوبر را بازی می‌کند.

    البته تارانتینو پیش از این هم وظیفه گویندگی را پذیرفته بود از جمله در «روزی روزگاری در هالیوود» و «هشت نفرت‌انگیز» و نیز در بخش‌هایی از سریال «دافی داک» در دهه ۲۰۰۰ به عنوان گوینده نقش استاد حضور داشت.

    وی بارها تاکید کرده تنها یک فیلم سینمایی دیگر می‌سازد اما با تلویزیون و برنامه‌های جانبی همکاری خواهد کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا