هنرمندان

بهترین سریال‌های کمدی که حالتان را خوب می‌کند | از تئوری بیگ‌بنگ تا چگونه با پدرت آشنا شدم – بلاگی ها

  • بهترین سریال‌های کمدی که حالتان را خوب می‌کند | از تئوری بیگ‌بنگ تا چگونه با پدرت آشنا شدم – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از cinemablind، سریال‌هایی مانند «دوستان» و «چگونه با مادرت آشنا شدم» از سریال‌هایی هستند که با وجود گذشت سالیان و ساخت سریال‌های کمدی جدیدتر، همچنان محبوبیت جهانی خود را حفظ کرده‌اند و افراد زیادی هستند که برای داشتن لحظاتی خوش، به تماشای آنها می‌نشینند. برخی از این سریال‌ها را در ادامه مرور می‌کنیم. 

    چگونه با مادرت آشنا شدم 

    سریال چگونه با مادرت آشنا شدم (How I Met Your Mother) یک سریال تلویزیونی کلاسیک است که طرفدارانش با تمام وجود آن را می‌ستایند. این سریال درباره پدری به نام تد است که در طول سریال، برای بچه‌هایش داستان چگونگی آشنا شدن با مادرشان را زمانی که با دوستانش در نیویورک زندگی می‌کرد تعریف می‌کند. اگرچه به نظر می‌رسد که داستانی کوتاه و ساده است، اما چنان با جزئیات و ماجراهای جالب و شخصیت‌های درخشان آمیخته شده که یک سریال جذاب و همه‌پسند را پیش چشمان مخاطبانش به تصویر می‌کشد.

    اولین فصل سریال چگونه با مادرت آشنا شدم در سال ۲۰۰۵ پخش شد و با فصل نهم و آخرین آن در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید. با اینکه هشت سال از پخش این سریال می‌گذرد، اما همچنان طرفداران جدید و قدیمی آن را تماشا می‌کنند. 

    چگونه با پدرت آشنا شدم 

    خلاصه داستان: در سریال چگونه با پدرت آشنا شدم (How I Met Your Father) سوفی (هیلاری داف) برای پسرش داستان آشنایی با پدرش را تعریف می‌کند. داستانی که ما را به سال ۲۰۲۱ بازمی‌گرداند؛ جایی که سوفی و گروهی از دوستان نزدیکش در میانه این ماجرا هستند. این سریال همچنین داستان شخصیت‌هایی است که می‌خواهند بفهمند چه کسانی هستند، از زندگی چه می‌خواهند، و چگونه در عصر برنامه‌های دوستیابی و گزینه‌های بی‌حد و حصر عاشق شوند.

    بهترین سریال‌های کمدی که حالتان را خوب می‌کند | از تئوری بیگ‌بنگ تا چگونه با پدرت آشنا شدم

    در این سریال هیلاری داف، کریستوفر لاول، فرانسیا رایسا، تام اینسلی، تین ترن، سورج شارما و همچنین کیم کاترال، دنیل آگوستین، اشلی ریس و جاش پک به ایفای نقش می‌پردازند. چگونه با پدرت آشنا شدم توسط آیزاک آپتاکر و الیزابت برگر نوشته شده است.

    ساینفلد 

    خلاصه داستان: این سریال (Seinfeld) داستان ساینفلد با بازی جری ساینفلد در نقش یک استندآپ کمدین است که زندگی‌اش در شهر نیویورک با گروه عجیب و غریبی از دوستانش که با گیج‌کننده‌ترین و اغلب پیش پاافتاده‌ترین سوالات زندگی به او می‌پیوندند، آشفته‌تر می‌شود. ساینفلد که اغلب با عنوان «نمایشی درباره هیچ» توصیف می‌شود، طنز را در موقعیت‌های پیش پا افتاده زندگی مانند انتظار در صف یا جستجوی یک چیز گمشده قرار می‌دهد.

    جولیا لوئیس دریفوس در نقش نامزد سابق جری با الین بنس همبازی هستند. جیسون الکساندر در نقش جورج کوستانزا، بهترین دوست روان‌رنجور جری؛ و مایکل ریچاردز در نقش کرامر، همسایه عجیب جری دیگر بازیگران این سریال هستند.

    بهترین سریال‌های کمدی که حالتان را خوب می‌کند | از تئوری بیگ‌بنگ تا چگونه با پدرت آشنا شدم

    دوستان 

    خلاصه داستان: سریال دوستان (Friends) داستان زندگی و روابط دوستانه شش نفر است که در کنار هم زندگی می‌کنند و داستان‌های جذاب و دیدنی می‌سازند که مخاطبان بعد از گذشت سال‌ها از پایان پخش آن همچنان مشتاق و طرفدارش هستند و در سراسر دنیا آن را تماشا می‌کنند. این سریال در سال ۱۹۹۴ شروع شد و آخرین فصل آن در سال ۲۰۰۴ پخش شد.

    دوستان از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ است که شش کاراکتر اصلی آن جنیفر آنیستون در نقش ریچل گرین ، کورتنی کاکس در نقش مانیکا گلر، لیسا کودرو در نقش فیبی بوفی، مت له بلانک در نقش جویی تریبیانی، متیو پری در نقش چندلر بینگ و دیوید شویمر در نقش دکتر راس گلر هستند.

    بهترین سریال‌های کمدی که حالتان را خوب می‌کند | از تئوری بیگ‌بنگ تا چگونه با پدرت آشنا شدم

    نظریه انفجار بزرگ 

    خلاصه داستان: نظریه انفجار بزرگ (The Big Bang Theory) لئونارد و شلدون فیزیکدانان نابغه‌ای هستند که درک می‌کنند جهان چگونه کار می‌کند. اما این نبوغ به آنها کمک نمی کند تا با مردم، تعامل داشته باشند. سریال تئوری بیگ‌بنگ قطعا می‌تواند یک گزینه بسیار سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان سریال‌های کمدی و مخصوصا سیتکام محسوب شود. نخستین قسمت این سریال که توسط چاک لوری و بیل پریدی خلق شده در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۷ از شبکه CBS روی آنتن رفت و پس از پخش ۲۷۹ قسمت از آن در قالب ۱۲ فصل در تاریخ ۱۶ مه ۲۰۱۹ به کار خود پایان داد.

    بهترین سریال‌های کمدی که حالتان را خوب می‌کند | از تئوری بیگ‌بنگ تا چگونه با پدرت آشنا شدم

    در فیلادلفیا همیشه آفتابی است 

    خلاصه داستان: در فیلادلفیا همیشه آفتابی است (It’s Always Sunny in Philadelphia)، مک، دنیس، چارلی، سوئیت دی و فرانک، پنج نفر تازه‌کار که مالک و اداره‌کننده میخانه پدی در فیلادلفیا هستند، حضور دارند. توطئه‌های مداوم آنها معمولا آنها را در معرض آسیب‌های زیادی قرار می‌دهد، اما به نظر می‌رسد هرگز از اشتباهات خود درس نمی‌گیرند. همانطور که می‌گویند، برخی چیزها هرگز تغییر نمی‌کنند. پس خود را برای نقشه‌های فاسدتر، بحث‌های نیمه‌کاره، و توطئه‌های نامعقولانه برای براندازی یکدیگر آماده کنید.

    بهترین سریال‌های کمدی که حالتان را خوب می‌کند | از تئوری بیگ‌بنگ تا چگونه با پدرت آشنا شدم

    دختر جدید

    خلاصه داستان: سریال دختر جدید (New Girl) گروه بازیگران جوانی را به نمایش می‌گذارد که نگاهی تازه به دوستی دارند. پس از یک جدایی دردناک، جس دی (زویی دشانل) به یک مکان جدید برای زندگی نیاز دارد. یک جستجوی آنلاین او را به یک انبار بزرگ و سه مرد مجرد که قبلاً هرگز ندیده است، هدایت می‌کند.

    نیک (جیک جانسون)، کسی که در رشته حقوق ترک تحصیل کرده و تبدیل به یک متصدی کافه شده است، بی‌اساس‌ترین و خسته‌ترین شخصیت داستان است. اشمیت (مکس گرین‌فیلد) یک ورزشکار حرفه‌ای است که به عضلات شکمی خود افتخار می‌کند. وینستون (لامورن موریس)، یک ورزشکار بازنشسته متعصب است که نمی‌داند بعد ورزش چه کند. 

    این سریال داستان پنج نفر است که متوجه می‌شوند بیشتر از آنچه فکر می‌کردند به یکدیگر نیاز دارند و در نهایت خانواده‌ای ناکارآمد – یا به طرز عجیبی کاربردی – تشکیل می‌دهند.

    بهترین سریال‌های کمدی که حالتان را خوب می‌کند | از تئوری بیگ‌بنگ تا چگونه با پدرت آشنا شدم

    انجمن

    خلاصه داستان: سریال انجمن (Community) از دان هارمون (برنامه سارا سیلورمن) و کارگردانان برنده جایزه امی، جو و آنتونی روسو، یک سریال کمدی در مورد گروهی از افراد نامناسب است که به کالج اجتماعی گریندیل می‌روند. در مرکز این گروه، جف وینگر (جوئل مک‌هیل، سوپ)، وکیلی که مدرکش لغو شده است، قرار دارد. وینگر با کمک همکلاسی‌هایش، گروهی را تشکیل می‌دهد که در نهایت بیشتر درباره خودشان می‌آموزند تا کار درسی‌شان.

    بهترین سریال‌های کمدی که حالتان را خوب می‌کند | از تئوری بیگ‌بنگ تا چگونه با پدرت آشنا شدم

    استاد هیچ 

    خلاصه داستان: سریال کمدی/ درام استاد هیچ (Master of None) پر از عشق، خنده، حسرت، غذا و موسیقی‌ است. این سریال زندگی شخصی و حرفه‌ای دیو، بازیگر ۳۰ ساله‌ای در نیویورک را دنبال می‌کند که در تصمیم‌گیری برای خوردن مشکل دارد. داستان دیو بلندپروازانه، خنده‌دار و سینمایی است که در موضوعات متنوعی مانند وضعیت اسفبار سالمندان، تجربه مهاجران، و نحوه یافتن خوشمزه‌ترین پاستا برای شام است.

    بهترین سریال‌های کمدی که حالتان را خوب می‌کند | از تئوری بیگ‌بنگ تا چگونه با پدرت آشنا شدم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا