هنرمندان

شکایت عجیب و غریب یک بازیگر از ستاره هالیوود – بلاگی ها

  • شکایت عجیب و غریب یک بازیگر از ستاره هالیوود – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از گاردین، ست گرین مدعی است که بیل ماری در کودکی او را «از قوزک پا» گرفته و در سطل انداخته است.

    گرین جدیدترین سلبریتی است که در مورد رفتار این هنرپیشه ۷۲ ساله، پس از گزارش‌هایی که او در صحنه فیلمبرداری زن خدمه را بمورد تعرض قرار داد، از او شکایت می‌کند.

    • کناره‌گیری بازیگر مشهور از بازی در یک سریال

    ست گرین مدعی شده که بیل ماری یک بار در کودکی او را از قوزک پا در سطل انداخته است، و این او را به آخرین نفر از سلبریتی‌ها تبدیل می‌کند که ادعاهایی در مورد رفتار نادرست بیل ماری مطرح می‌کند. ماری به تازگی جریمه ۱۰۰۰۰۰ دلاری برای یکی از همین بدرفتاری‌هایش سر صحنه فیلمبرداری پرداخت کرده است. 

    گرین که در برنامه «YouTube Mythical Morning» صحبت می‌کرد، گفت که این حادثه در پشت صحنه برنامه «Saturday Night Live» (برنامه زنده شنبه شب) زمانی که او نه ساله بود رخ داد. بیل ماری در آن زمان مجری برنامه بود و ست گرین هم مدعو برنامه بود.

    گرین گفت: «[ماری] من را دید که روی دسته صندلی نشسته‌ام و سر و صدای زیادی به پا کرد که من روی صندلی او نشسته‌ام. و من گفتم، چیز مهمی نیست که روی دسته این صندلی نشسته‌ام.

    • اینستاگرام صفحه مشهورترین رپر جهان را مسدود کرد

    بعد مادر ست گرین به او می‌گوید که از روی صندلی بلند شود اما بلافاصله بیل ماری او را از مچ پا آویزان کرده و داخل سطل زباله می‌اندازد. گرین گفت: بعد من فریاد زدم. او مرا از مچ پا آویزان کرده بود و هرچه فریاد می‌زدم رها نمی‌کرد و من را بالای سطل آشغال آویزان نگه داشت و ناگهان مرا به داخل سلطل انداخت. سطل زباله چپ شد من فرار کردم و رفتم پشت رخت‌کن پنهان شدم و فقط گریستم.

    بیل ماری هنوز به اتهامات گرین پاسخ یا واکنشی نشان نداده است.

    این جدیدترین اتهام علیه بیل ماری است پس از آنکه زن خدمه فیلم جدید، از او بابت تعرض مبلغ یکصد هزار دلار غرامت دریافت کرد که ماری در صحنه فیلمبرداری به آن زن حمله‌ور شده و او را آزار جنسی داده بود ولی ادعا کرد که تنها یک شوخی بوده اما زن او را متهم و محکوم به تعرض جنسی کرد.

    • حقایقی که آنجلینا جولی در مورد طلاقش از برد پیت فاش کرد

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا