هنرمندان

اولین واکنش رامبد جوان به تبلیغ جنجال‌سازش درباره رژیم گرفتن – بلاگی ها

  • اولین واکنش رامبد جوان به تبلیغ جنجال‌سازش درباره رژیم گرفتن – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از سینمادیلی، رامبد جوان در گفت‌وگو با ماهنامه صبا برای اولین بار به تبلیغ پرحاشیه‌اش درباره رژیم گرفتن واکنش نشان داد و گفت:«من آن تبلیغ را یک سال و نیم پیش ساختم. قراردادی داشتم که ده تیزر بود که بخشی از آنها به مشکل مجوز خوردند و گفتند که فعلا دست نگه‌ دارید و در نهایت همان روزی پخش شد که دیدید. ادمین گفت که مشکلشان حل شد، تیزرها را بگذارم؟ گفتم بگذار. نمی‌دانستم که کدام تیزر را گذاشته‌ و یکدفعه دیدم که همه می‌گویند این دیگر چیست؟

    من هیچ اشاره‌ای به این نکردم که چون گرانی است پس رژیم بگیریم و این حرف اشتباهی است که تعبیرش کرده‌اند. پس تکلیف این ماجرا روشن است. این رسما یک ترجمه‌ غلط است که وقتی که تیزر را یک بار بدون این ذهنیت تماشا کنیم متوجه می‌شویم. کدام رژیمی می‌آید چنین حرفی را بزند. چه اعتباری‌ برای او می‌آورد و اصلا من چرا باید این را روایت کنم؟ هیچ‌وقت نگفتیم چون فقیری کمتر بخور. دارد می‌گوید که اگر می‌خواهی رژیم بگیری، نگران هزینه‌اش نباش. من رژیم ارزان‌تر هم برایت دارم. آن تیزر در زمان خودش، هیچ‌چیز بدی نبود.

    من چه زمانی گفته‌ام که ایران عالی است؟ حتی یک بار هم نگفته‌ام که ایران عالی و بهترین جای دنیا است. من می‌دانم چه دارم می‌گویم. هیچ‌وقت نگفته‌ام که ایران جای خیلی خفن و خوبی است، هیچ‌وقت هم نگفته‌ام که ما خیلی وضعیت خوبی داریم. فقط گفته‌ام که ما خیلی باحالیم، ما خیلی قشنگیم، ما خیلی ماه هستیم و این جمله‌ام هم طراحی شده‌ و یکدفعه از جیبم بیرون نیامده‌ است و روی آن ساعت‌ها فکر شده.

    اصلا مگر چشم ندارم ببینم در چه شرایطی هستیم که بخواهم بگویم اینجا بهترین نقطه زمین است و رنجی هم وجود ندارد؟ برخی این‌طور تعبیر کردند که رامبد با ما دوگانه حرف می‌زند و دوگانه رفتار می‌کند. اگر مملکت را دوست داری پس چرا فرزندت خارج از کشور به دنیا آمد؟ من این را می‌فهمم ولی واقعیتش این است که در روزگار ما آن‌قدر آیتم‌های مختلفی در تصمیم‌گیری‌های آدم‌ها نقش دارند که قطعا همینی که می‌بینیم نیست و مطمئنا آن چیزی هم که از آن تعبیر می‌شود هم نیست. چیزهایی هست که جزییات زندگی من است که اگر بگویم حتما دیگر این بی‌مهری به وجود نمی‌آید. توضیح دادن‌های زیاد در روحیات من نمی‌گنجد و می‌دانم که ممکن است ضربه‌اش را هم بخورم اما ترجیحم این است که برای خودم حریمی داشته‌ باشم.»

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا