هنرمندان

فیلم زندگی یک الاغ برنده هیات داوران کن شد – بلاگی ها

  • فیلم زندگی یک الاغ برنده هیات داوران کن شد – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها  به نقل از ورایتی، «EO»، «به دنبال زندگی یک الاغ»، برنده جایزه هیئت داوران کن شد. این فیلم توسط دو شرکت توزیع «سایدشو» و «یانوس فیلمز» برای پخش و اکران در آمریکای شمالی خریداری شد. 

    فیلم هیجان‌انگیز کن «EO» که داستان زندگی یک الاغ را روایت می‌کند، توسط دو شرکت «سایدشو» و «ژانوس فیلمز» برای توزیع و اکران در آمریکای شمالی خریداری شده است. این فیلم جدیدترین همکاری دو توزیع‌کننده آمریکایی است که بهترین برنده اسکار بین‌المللی امسال، «ماشین من را بران» را برای مخاطبان نیز به ارمغان آورد. 

    فیلم زندگی یک الاغ برنده هیات داوران کن شد

    «EO» به کارگردانی یرژی اسکولیموفسکی جایزه هیئت داوران کن را به طور مشترک با فیلم «هشت کوه» ساخته فلیکس ون گرونینگن و شارلوت واندرمیرش دریافت کرد. 

    این فیلم تصویری از اروپای مدرن را از طریق منشور یک الاغ خاکستری به نمایش می‌گذارد که در مسیر زندگی خود با انواع و اقسام مردم ملاقات می‌کند، شادی و درد و همچنین بلایای طبیعی و غیرمنتظره را تجربه می‌کند. سعادت – همه اینها بدون از دست دادن معصومیت زیبایش. اسکولیموفسکی کارگردان لهستانی پس از دریافت جایزه هیئت داوران در کن، از «هر شش الاغ» خود تشکر کرد. 

    این پروژه جدیدترین همکاری بین جرمی توماس، فیلمساز و بنیانگذار «HanWay Films» و اسکولیموفسکی است که از سال ۱۹۷۸ که فیلمشان «فریاد» برنده جایزه بزرگ جشنواره کن شد، با هم کار می‌کنند. «Sideshow» و «Janus Films» در حال برنامه‌ریزی برای اکران پاییزی در سینماها هستند. 

     فیلم «هی هاو» به نوعی یک بازسازی مدرن از فیلم «ناگهان بالتازار» اثر روبر برسون است. داستان این فیلم دربارۀ یک الاغ به اسم هی هاو است که بعد از آزادی از سیرک، زندگی با چند صاحب متفاوت را تجربه می‌کند. در این فیلم کارگردان دنیا و جامعۀ انسانی را به صورتی استعاری از منظر تجربه‌ها و تخیلات این الاغ بازنمایی کرده است. این فیلم خیلی پیچیده و چندلایه نیست، و خیلی در سطح سراغ موضوع خود رفته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا