هنرمندان

ایلان ماسک از نتفلیکس هم انتقاد کرد – بلاگی ها

  • ایلان ماسک از نتفلیکس هم انتقاد کرد – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از سی‌نما، این پلتفرم استریم ویدیو برای اولین بار در یک دهه گذشته با کاهش مشترک مواجه شده است. ماسک در واکنش به سقوط سهام نتفلیکس در توییتر می‌نویسد: «ویروس ذهنی [جنبش] بیداری نتفلیکس را غیرقابل دیدن کرده است.» سهام نتفلیکس روز گذشته با کاهش ۸۵ درصدی مواجه شده بود.

    ایلان ماسک که به خریداری توییتر تمایل نشان داده، در پست‌های دیگری از هیأت مدیره توییتر انتقاد کرده است. اعضای هیأت مدیره توییتر در تلاشند مانع از آن شوند که ماسک ۱۰۰ درصد سهام این پلتفرم شبکه اجتماعی را خریداری کند. ماسک که ۹.۱ درصد از سهام توییتر را خریداری کرده، پیش‌تر ۴۳ میلیارد دلار برای خریداری ۱۰۰ درصد سهام توییتر پیشنهاد کرده بود.

    «نیویورک پست» سه‌شنبه این هفته گزارش داد که ماسک مایل است ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار برای خریداری سهام توییتر هزینه کند. سهام این شبکه اجتماعی پس از افشای سرمایه‌گذاری ماسک کاهش پیدا کرد و در حال حاضر به حدود ۴۶ دلار به ازای هر سهم رسیده است.

    ماسک ماه گذشته نیز از تعدد شبکه‌های استریم ویدیو انتقاد کرده و گفته بود استفاده از سرویس‌های استریم ویدیوی متعدد برای مردم به یک کابوس بدل شده و آنان را به سمت روش‌های غیرقانونی سوق داده است. ماسک می‌نویسد: «سرگرمی تبدیل شده است به کابوس نام کاربری/رمز عبور/تأیید دو مرحله‌ای.» او در توییت دیگری اضافه می‌کند: «ام. نایت شیامالان باید یک فیلم ترسناک در موردش بسازد – برای همه قابل‌درک خواهد بود.»

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا