هنرمندان

تازه ترین فیلم طناز طباطبایی قاچاق شد | صبر کنید! به زودی اکران می‌شود… – بلاگی ها

  • تازه ترین فیلم طناز طباطبایی قاچاق شد | صبر کنید! به زودی اکران می‌شود… – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، در چند وقت اخیر فیلم‌های «برادران لیلا»، «جنگ جهانی سوم» و «تفریق» به صورت غیرمجاز در فضای مجازی منتشر شدند که از میان آن‌ها فقط فیلم هومن سیدی که مشکل نمایش نداشت، به اکران رسید. این ماجرا حالا گریبان فیلم «بی‌رویا» نخستین ساخته آرین وزیردفتری را هم گرفته و نسخه‌ای از این فیلم پخش شده است.

    «بی‌رویا» ‌از جمله فیلم‌هایی بود که مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم (روح‌الله سهرابی) آن را در کنار چند فیلم دیگر “حساسیت برانگیز و یا متوقف مانده” عنوان کرده بود ولی با این حال پروانه نمایش آن صادر شد تا فیلم سال گذشته راهی جشنواره ونیز شود.

    سعید سعدی – تهیه‌کننده فیلم «بی‌رویا» – در واکنش به اتفاق رخ داده برای فیلمش می‌گوید: این فیلم مشکلی برای اکران عمومی نداشت و از دو ماه قبل قبل قرارداد اکران آنلاین آن با پلتفرم بسته شده و نمی‌دانم چرا این قرارداد معطل مانده است!؟

    او با بیان اینکه اطلاعی ندارد که فیلم چطور قاچاق شده است، تاکید دارد که پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد و در عین حال اضافه کرد که «بی‌رویا» اکران عمومی خارجی و داخلی نداشته و فقط در چند جشنواره خارجی نمایش داده شده است.

    سعدی از مخاطبان خواست که نسخه قانونی فیلم را بزودی در پلتفرم‌های داخلی ببینند تا حقوق مادی و معنوی دست‌اندرکاران فیلم رعایت شود.

    در فیلم «بی‌رویا»، قهرمان اصلی (رویا) در آستانه مهاجرت است که با زنی جوان برخورد می‌کند که به نظر می‌رسد، حافظه‌اش را از دست داده و از این موضوع رنج می‌برد. رویا او را می‌پذیرد و اندکی بعد زندگی‌ خودش شروع به فروپاشی می‌کند. وقتی بالاخره متوجه می‌شود که زن برای جایگزینی او آمده است، دیگر برای بازگشت خیلی دیر شده است.

    در فیلم سینمایی «بی‌رویا» طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی بازیگران اصلی هستند. این فیلم در بخش «افق‌های اکسترا جشنواره فیلم ونیز» نمایش داده شد.

    تازه ترین فیلم طناز طباطبایی قاچاق شد | صبر کنید! به زودی اکران می‌شود...

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا