اخبار

لیست بانک‌هایی که سود سهام عدالت را واریز کردند – بلاگی ها

  • لیست بانک‌هایی که سود سهام عدالت را واریز کردند – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس گزارش مخاطبان، بانک‌ آینده، مسکن، تجارت، رفاه و پاسارگاد جزو بانک‌هایی هستند که تا این لحظه سود  سهام عدالت سال ۹۹ را واریز کرده‌اند. اما بقیه بانک‌ها همچنان یا سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند و یا تنها بخشی از سهامداران سود خود را دریافت کرده‌اند.

    مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی هم از ارسال اطلاعات حساب کلیه مشمولان سهام عدالت به بانک‌ها خبر داده و گفته بود «شماره حساب دارندگان سهام عدالت به بانک‌های عامل ارسال شده و بر اساس اعلام سیستم بانکی، نهایتا طی روز جاری (۲۱ اسفند) این سود به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.»

    پیگیری‌ها و گزارش‌های مردمی نشان می‌دهد از ظهر امروز واریز سود سهام عدالت آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. برخی از دارندگان سهام عدالت سود سال ۹۹ را دریافت کرده‌اند و برخی دیگر همچنان منتظر واریز سود از طرف بانک هستند.

    کدام بانک‌ها سود سهام عدالت واریز کرده‌اند؟

    بر اساس گزارش مخاطبان، بانک‌ آینده، مسکن، تجارت، رفاه و پاسارگاد جزو بانک‌هایی هستند که تا این لحظه سود سهام عدالت سال ۹۹ را واریز کرده‌اند. اما بقیه بانک‌ها همچنان یا سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند و یا تنها بخشی از سهامداران سود خود را دریافت کرده‌اند.

    بر اساس گزارش مردم، بقیه بانک‌ها سود سهام عدالت را هنوز واریز نکرده‌اند و یا سود همه مشمولان به حساب آنها نرفته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا