هنرمندان

اظهارات وزیر فرهنگ درباره حضور هنرمندان در جشنواره‌های فجر – بلاگی ها

  • اظهارات وزیر فرهنگ درباره حضور هنرمندان در جشنواره‌های فجر – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، محمد مهدی اسماعیلی – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – این سخن را در حاشیه نشست تخصصی مدیران روابط عمومی این وزارتخانه بیان کرد و با اشاره به استقبالی که از جشنواره‌های اخیر مانند «سینما حقیقت» شده است، افزود: «ما الحمدالله با خیل عظیمی از هنرمندانی مواجه هستیم که عاشقانه به کشور خود کمک می‌کنند.» 

    او اضافه کرد: «ما همه هنرمندان عزیزمان را خانواده خود فرض می‌کنیم و از همه‌ی آن‌ها بابت زحمات‌شان تشکر می‌کنیم. هر کسی که عنوان هنرمند را دارد، دلش با منافع ملی پیوند خورده و هنرمندان هیچ وقت به دنبال کناره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیستند.» 

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین اظهار کرد: «من با امیدواری نسبت به آینده فرهنگ و هنر این نکته را عرض می‌کنم. انشاءالله همانطور که جشنواره‌هایی که پشت سر گذاشتیم با استقبال زائد الوصف جریان فرهنگی و هنری کشور همراه بود، در جشنواره‌های پیش روی فجر نیز همین اشتیاق را خواهیم دید.» 

    او درباه‌ برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت جدی در این موضوع فعال است. همین امروز در این جلسه گزارشی که ارائه کردند درباره‌ی دستگاه‌هایی بود که برای این موضوع ماموریت دارند. وزارت ارشاد هم برنامه‌های نمایشی خوبی پیش‌بینی کرده و همچنین برنامه‌های دیگری را متناسب با این حوزه آماده کرده است. برای مثال در حوزه موسیقی، تئاتر، کتاب و دیگر فعالیت‌ها که مفصل هستند.» 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا