هنرمندان

عکسی باورنکردنی از تام کروز در پشت صحنه فیلم ماموریت غیرممکن – بلاگی ها

  • عکسی باورنکردنی از تام کروز در پشت صحنه فیلم ماموریت غیرممکن – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از deadline، کریستوفر مک‌کوری، همکار قدیمی تام کروز و کارگردان فیلم ماموریت غیرممکن، تولد ۶۰ سالگی تام کروز را با انتشار عکسی جدید در توییترش که به نظر می‌رسد از پشت صحنه هشتمین فیلم ماموریت غیرممکن- روزشمار مرگ قسمت دوم، است تبریک گفت.

    در این عکس که مک‌کوری هیچ توضیحی در کپشن آن ننوشته است، کروز را می‌بینیم که از بال یک هواپیمای دوباله قرمز قدیمی آویزان شده است.

    عکسی دیده‌نشده و باورنکردنی از تام کروز در پشت صحنه فیلم ماموریت غیرممکن

    تام کروز که به کنار زدن محدودیت‌ها در اجرای نقش‌هایش به بهترین شکل ممکن معروف است، در حال حاضر با فیلم تاپ‌گان: ماوریک، که بیش از ۱/۱ میلیارد دلار در سطح جهانی درآمد داشته، همچنان رو به پیشرفت و موفقیت روزافزون است. در آخر هفته گذشته، که ششمین هفته اکران این فیلم بود، فروش آن افت ۱۴ درصدی در بازار داخلی و ۱۶ درصدی در باکس آفیس بین‌المللی داشت.

    • تصاویر دیدنی از تام کروز با بالگردی که خودش خلبان آن بود
    • شکایت از عوامل پرفروش‌ترین فیلم تام کروز

    گلن پاول بازیگر دیگر فیلم تاپ‌گان نیز این عکس مک‌کوری را توییت کرد و نوشت: «تام کروز، هیچکس مثل تو نیست. همینطور به راهت ادامه بده. تولدت مبارک.» 

    تام کروز روز تولد خود را در مسابقات فرمول یک، جایزه بزرگ بریتانیا برای حمایت از لوییس همیلتون، دوست صمیمی‌اش و قهرمان هفت دوره مسابقات جهانی فرمول یک، گذراند. 

    او در آغاز مسابقه به اسکای‌اسپرت گفت:‌ «همیلتون یک دوست فوق‌العاده برای من است و امیدوارم امروز روز بزرگی برای او باشد.» (در این مسابقه همیلتون در رده سوم قرار گرفت و کارلوس ساینز از فراری اولین برد دوران حرفه‌ای خود را کسب کرد.)

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا