هنرمندان

اکران یک فیلم و ادعای عجیب رئیس ناسا درباره موجودات فضایی – بلاگی ها

  • اکران یک فیلم و ادعای عجیب رئیس ناسا درباره موجودات فضایی – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، یونیورسال پیکچرز و امبلین اینترتینمنت اعلام کردند که فیلم‌های کلاسیک «آرواره‌ها» (Jaws) و «ای.تی: موجود فرازمینی» (E.T. The Extra-Terrestrial) را برای اولین بار در سینماهای آیمکس اکران می‌کنند. «ای‌تی» از ۱۲ آگوست و به مناسبت چهلمین سالگرد اکران و «آرواره‌ها» از ۲ سپتامبر روی پرده می‌روند.

    داستان «ای‌تی» در مورد کودکی است که به یک بیگانه فضایی کمک می‌کند از زمین فرار کند و به خانه برگردد. این فیلم اولین بار در سال ۱۹۸۲ اکران شد و ۹ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و چهار جایزه را دریافت کرد.

    «بیل نلسون» رئیس ناسا می‌گوید وجود بیگانگان فضایی به دلیل وسعت عالم بسیار محتمل است. این سناتور آمریکایی در مصاحبه با «فایننشال تایمز» می‌گوید تلسکوپ جیمز وب که دسامبر سال گذشته راه‌اندازی شد، می‌تواند به کشف حیات عوالم دیگر کمک کند.

    نلسون چهارشنبه این هفته در یک کنفرانس به این پرسش پاسخ داد که آیا به وجود موجودات فرازمینی معتقد است یا نه: «پاسخ کوتاه بله است. تیتر اول روزنامه‌ها خواهد شد، این‌طور نیست؟ نگاه کنید به وسعت دنیا. می‌دانیم که در کهکشان ما اگر نه میلیاردها، میلیون‌ها خورشید وجود دارد. و می‌دانیم که علاوه بر کهکشان ما، نه میلیاردها، میلیون‌ها کهکشان دیگر با میلیون‌ها یا میلیاردها خورشید دیگر وجود دارد. آیا در دنیایی به این عظمت این احتمال وجود دارد که شرایطی مانند زمین به وجود آمده باشد؟ البته، این احتمال وجود دارد.»

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا