هنرمندان

ناگفته‌های همسر ویل اسمیت درباره بیماری‌ و سیلی معروفش در اسکار – بلاگی ها

  • ناگفته‌های همسر ویل اسمیت درباره بیماری‌ و سیلی معروفش در اسکار – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، جادا پینکت اسمیت در یک برنامه فیس‌بوکی، کمی بیشتر درباره احساسات خود در مورد اتفاق ناراحت‌کننده‌ای که در جریان نود و چهارمین دوره جوایز اسکار افتاد، صحبت می‌کند؛ جایی که همسرش، ویل اسمیت، پس از شوخی درباره سر تراشیده شده جادا، به صورت کریس راک سیلی زد. این هنرپیشه ۵۰ ساله در این برنامه بر تأثیر آلوپسی، یک اختلال خودایمنی که جادا با آن زندگی می‌کند و باعث ایجاد لکه‌های طاسی و ریزش مو می‌شود، صحبت کرد.

    پینکت اسمیت در ابتدا گفت: با توجه به مشکلاتی که در مورد سلامتی‌ام از سر گذرانده بودم و آنچه در اسکار اتفاق افتاد، هزاران نفر داستان‌هایشان را با من به اشتراک گذاشتند. من از این لحظه استفاده می‌کنم تا به همه کسانی که با آلوپسی دست و پنجه نرم می‌کنند فرصتی بدهم تا در مورد وضعیت خودشان صحبت کنند و می‌خواهم مردم را در مورد اینکه آلوپسی واقعاً چیست، آگاه کنم.»

    پینکت اسمیت افزود: «در مورد شب اسکار هم می‌خواهم بگویم که بزرگ‌ترین آرزوی من این است که این دو مرد باهوش و توانا فرصتی برای صحبت و آشتی داشته باشند. در شرایط جهان امروز، ما به هر دوی آنها نیاز داریم. و همه ما در واقع بیش از هر زمان دیگری به یکدیگر نیاز داریم.»

    در هفته‌های پس از این حادثه، ویل علناً از کریس عذرخواهی کرد و از آکادمی استعفا داد. با این حال آکادمی اسمیت را به دلیل اعمال خشونت‌آمیز در مراسم اسکار به مدت ۱۰ سال از عضویت خود و نیز از حضور در هر رویداد آکادمی – حضوری یا مجازی – محروم کرده است. 

    کریس راک هنوز به طور علنی به این سیلی،  به‌جز یک شوخی کوتاه در تور استندآپ خود،  اشاره‌ای نکرده است. او که آن شب از طرح اتهام خودداری کرد، هنوز به طور رسمی به این اتفاق واکنشی نشان نداده است.

    جادا هم قبلاً این حادثه را به شیوه‌ای غیرمستقیم و کوتاه‌تر تأیید کرد و مطلبی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «اکنون زمان التیام است و من برایش آماده‌ام.» به نقل از یک منبع آگاه جادا «خوشحال بود که ویل از او دفاع کرد» و «از اظهارات کریس صدمه دید.»

    ناگفته‌های همسر ویل اسمیت درباره بیماری‌ و سیلی معروفش در اسکار

    پینکت اسمیت می‌گوید: «با توجه به تمام اتفاقاتی که در چند هفته گذشته رخ داده است، خانواده اسمیت روی التیام خود کار می‌کند و ما هرموقع زمانش فرا برسد تجربیاتمان را در این مورد به اشتراک خواهیم گذاشت.»

    در حالی که افراد مشهور در مورد تأثیرات آسیب‌زننده سیلی اسمیت به راک صحبت می‌کنند، کسانی که به این بیماری دچارند فاش کردند که این رویداد «جامعه آلوپسی» را برانگیخته کرده است.

    جادا در این برنامه در مورد تجربیات شخصی‌اش در مواجهه با آلوپسی صحبت کرد؛ اینکه اولین بار در سال ۲۰۱۸ با این بیماری روبه‌رو شده و در برنامه Watch Facebook در مورد لحظه‌ای که برای اولین بار متوجه ریزش مو شد صحبت کرد.

    جادا گفت: «اولین بار که شروع شد وحشتناک بود. من یک روز زیر دوش بودم و فقط مشت مشت مو در دستانم بود و فریاد می‌زدم وای خدای من، دارم کچل می‌شم؟»

    اگرچه جادا قبلا از تزریقات استروئیدی برای کاهش ریزش مو استفاده می‌کرد، اما در نهایت تمام موهای خود را تراشید. او در برنامه‌ای در سال ۲۰۲۱، گفت که او با تراشیدن سرش می‌خواهد حسی از آزادی و رهایی را تجربه کند و این کار باعث می‌شود که احساس کند بیشتر با خودش مرتبط است.

    منابع:‌ variety, etonline

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا