هنرمندان

فیلم مانی حقیقی پروانه نمایش گرفت – بلاگی ها

  • فیلم مانی حقیقی پروانه نمایش گرفت – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، ۲ فیلم تفریق و اینان، موفق به دریافت پروانه نمایش شدند.

    مانی حقیقی، بیش از یک دهه مترصد تولید پروژه تفریق بود که این امکان، در هر برهه، دچار مشکل می‌شد. درنهایت تفریق، سال گذشته جلوی دوربین رفت. نخستین رونمایی از این فیلم در جشنواره تورنتو بود.

    در این فیلم، نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، سهیلا رضوی و سعید چنگزیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

    •  یک جشنواره سینمایی منحل شد
    •  جشنواره آنتالیا به پژمان جمشیدی جایزه داد | درخشش علفزار در جشنواره فیلم ترکیه

    در خلاصه داستان ان فیلم آمده: وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می بیند که ساکنان به او سلام می کنند که گویی او را می شناسند و از خیابان تماشا می کند که او وارد آپارتمانی می شود تا با زن دیگری ملاقات کند. فرزانه، سه‌ماهه باردار است و به سختی در شغل خود به عنوان مربی رانندگی کار می‌کند. او متقاعد شده است که جلال را در یک رابطه عاشقانه گرفتار شده دیده است. وقتی آن‌ها درباره آن بحث می‌کنند، او درباره حقایق خود قاطع است و به او یادآوری می‌کند که در آن زمان کیلومترها دورتر بوده است. فرزانه شروع به از هم پاشیدن می‌کند، اما قسم می خورد که او را دیده است، و از آنجا که نمی‌تواند رها کند، پیش از کشف ناخوشایند مردی که در اتوبوس است، به کشیدن نخ‌ها و از بین رفتن رابطه‌اش با جلال  ادامه می‌دهد.

    اینان را رهبر قنبری، اواخر بهار سال گذشته در مشهد و روستایی در کرج جلوی دوربین برد.

    در این فیلم، علی برادری و الهه جعفری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

    فیلم، داستان جوان سی‌ساله‌ای به نام عماد است که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی، راهی مشهد می‌شود اما این سفر طولانی و غیرمنتظره، تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باورهای قبلی‌اش را به چالش می‌کشد و عشقی زمینی او را به درکی تازه از زندگی می‌رساند.

    همچنین شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های: «راه رفتن روی علف‌های خشک» به تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی مهران مهدویان، «رگ‌های آبی» به تهیه‌کنندگی وکارگردانی جهانگیر کوثری، «ورود،خروج،ممنوع» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته وکارگردانی امید آقایی و «ریش قرمز» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان وکارگردانی ماکان عاشوری موافقت کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا