هنرمندان

آخرین وضعیت سلامتی کارگردان مطرح سینمای کمدی ایران – بلاگی ها

  • آخرین وضعیت سلامتی کارگردان مطرح سینمای کمدی ایران – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، حدود ماه قبل بود که خبر رسید ابراهیم وحیدزاده کارگردان تعدادی از فیلم‌های کمدی معروف سینمای ایران پس از یک عمل جراحی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است. او حالا شرایط بهتری پیدا کرده و قصد دارد دوباره فیلمی را کارگردانی کند.

    وحیدزاده در گفت‌وگویی با ایسنا درباره وضعیت این روزهایش بیان کرد: خدا را شکر. حالم کمی بهتر شده و پنجم شهریور ماه باید آزمایش‌های دیگری را انجام دهم تا اگر مشکلی نباشد زندگی عادی را شروع کنم. البته خوشبختانه مشکل جسمی و حرکتی ندارم و امیدوارم بتوانم کارهایم را از سر بگیرم.

    او در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای ساخت فیلم دارد یا خیر!؟ گفت: با یکی دو نفر مذاکراتی را انجام دادم تا بتوانم فیلم جدیدم را بسازم اما تا به نتیجه نرسد جزئیاتی را از آن نمی‌توان گفت. من در طول سال‌های گذشته ۶ فیلمنامه نوشته‌ام که همه آن‌ها در ژانر کمدی هستند و آماده برای ساخت.

    وحیدزاده درباره اینکه این روزها فیلم‌های کمدی بیشتر حمایت می‌شوند و احتمالا نباید مشکلی برای ساخت فیلمش باشد، اظهار کرد: بله حمایت می‌شوند ولی واقعیت این است که کمدی فاخر خیلی مورد توجه و علاقه نیست. انگار بیشتر فیلم‌هایی توأم با لودگی تماشاچی دارد و به آن بها داده می‌شود. البته برای تمام فیلم‌هایی که من در گذشته ساختم نیز سختی‌هایی بود اما وقتی کار انجام شد فیلم‌ها به فروش خوبی رسیدند چون کارهای درستی بودند و ماندگار شدند، با این حال من همچنان تلاش خود را انجام می‌دهم.

    کارگردان فیلم‌های «مجسمه» در پایان درباره اینکه با توجه به شرایط روز چه فیلم‌هایی می‌توان ساخت و آیا اصلاً فضا را برای کار و فعالیت مهیا می‌داند؟ گفت:‌ کار سختی است که آنچه را می‌خواهی بتوانی بسازی ولی به هر حال باید تلاش کرد و دیگران را هم راضی کرد تا کمک کنند که بهترین اتفاق بیفتد. علاوه بر این من معتقدم هر کسی باید کار خود را انجام دهد؛ یعنی آنکه سینماگر است از طریق فیلم خود حرفش را بزند و کسی که سیاستمدار است از طریق مبارزات سیاسی کار خود را پیش ببرد. اگر ما جای خود را عوض کنیم خیلی موفق نخواهیم بود.

    ابراهیم وحیدزاده، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده، کارگردان و تدوینگر سینمای ایران که ساخت فیلم‌هایی همچون «تحفه‌ها»، «مجسمه»، «عشق فیلم»، «معادله»، «شام عروسی» و «تاکسی نارنجی» را در کارنامه خود دارد، از حدود ۱۵ سال قبل فیلمی نساخته و آخرین اثرش «عروسک» در سال ۱۳۸۸ است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا