هنرمندان

اکران ۳ فیلم نوروزی از ۲۵ اسفند – بلاگی ها

  • اکران ۳ فیلم نوروزی از ۲۵ اسفند – بلاگی ها

     به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، از میان هفت فیلمی که برای اکران نوروزی انتخاب شدند فقط نمایش عمومی سه فیلم «قدغن»، «گل به خودی» و «موقعیت مهدی» آغاز شده و باقی فیلم‌ها در هفته آخر اسفند راهی اکران می‌شوند. 

    طبق گفته علی سرتیپی – پخش‌کننده – فیلم پلیسی – امنیتی «روز صفر» با بازی امیر جدیدی و ساعد سهیلی احتمالا از روز شنبه، ۲۱ اسفند اکران خواهد شد و سه فیلم دیگر هم به گفته پخش‌کننده‌ها از روز ۲۵ اسفند روی پرده می‌روند. 

    فیلم سینمایی «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی، به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و نویسندگی حمید اکبری خامنه از چهارشنبه هفته آینده اکران خواهد شد. 

    این فیلم دومین فیلم سینمایی احمدی پس از کمدی «مصادره» است که امیر جعفری، بهرام افشاری، زنده‌یاد سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان‌افشار، علی تقی‌پور، ناهید مسلمی، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، زنده‌یاد عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح و مهران احمدی در آن بازی کرده‌اند. 

    در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود. 

    فیلم شادراون

    فیلم «شادروان» به نویسندگی و کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی عباس نادران هم از ۲۵ اسفندماه توسط دفتر پخش خانه فیلم در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. 

    این فیلم با بازی سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، با هنرمندی رویا تیموریان و با حضور رضا رویگری و بهرام ابراهیمی، برای اولین‌بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. 

    دیگر فیلم اکران نوروزی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی شد. 

    در این فیلم که توسط دفتر پخش «شایسته فیلم» اکران می‌شود، جواد عزتی ایفاگر نقش اصلی است و رعنا آزادی‌ور، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، امیر دژاکام، مهدی زمین‌پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی و شبنم قربانی از دیگر بازیگرانش هستند. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا