اخبار

هشدار مهم هواشناسی برای این استان ها / آغاز بارش باران از فردا ۱۸ مرداد تا چند روزآینده – بلاگی ها

  • هشدار مهم هواشناسی برای این استان ها / آغاز بارش باران از فردا ۱۸ مرداد تا چند روزآینده – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از ایرنا، بر طبق پیش بینی سازمان هواشناسی کشور فردا ۱۸ مرداد تا چند روزآینده برخی مناطق شاهد بارش خواهد بود.

    چهارشنبه (۱۸مرداد) در ارتفاعات البرز مرکزی بارش خفیف انتظار می‌رود و در چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات غرب و جنوب اصفهان، مناطقی از شمال و جنوب فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: پنجشنبه تا روز شنبه (۱۹ تا ۲۱ مرداد) در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده دور از انتظار نیست. در سایر مناطق کشور جوی پایدار مستقر می‌شود که در نیمه‌غربی کشور موجب روند افزایش نسبی دما خواهد شد.

    وی ادامه داد: در پنج روز آینده در برخی مناطق شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

    ضیاییان گفت: شرق دریای عمان نیز در این مدت مواج خواهد بود.

    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۱۸ مرداد ) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۶ و روز پنجشنبه ( ۱۹ مرداد) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

    ضیائیان در پایان گفت: طی فردا ۱۸ مرداد اهواز با دمای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۱۲ و ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا