هنرمندان

مجری اسکار ۲۰۲۲ بالاخره به سیلی جنجالی ویل اسمیت واکنش نشان داد – بلاگی ها

  • مجری اسکار ۲۰۲۲ بالاخره به سیلی جنجالی ویل اسمیت واکنش نشان داد – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، کریس راک که اخیراً در یک اجرای استندآپ در نیوجرسی روی صحنه رفته است، می‌گوید خودش را یک قربانی نمی‌داند: «من یک قربانی نیستم. بله، آن ضربه درد داشت. اما خودم را از آن اتفاق مزخرف خلاص کردم و روز بعد به کارم رسیدم. برای بریدگی کاغذ به بیمارستان مراجعه نمی‌کنم.»

    راک در اسکار ۲۰۲۲ پیش از معرفی برنده بهترین فیلم مستند با سر بی‌موی جیدا پینکت اسمیت همسر ویل اسمیت که به آلوپسیا مبتلا است شوخی کرد. اسمیت در واکنش به شوخی راک روی صحنه رفت به صورت این کمدین سیلی زد. وقتی راک سعی کرد توضیح دهد که این فقط یک شوخی بوده، اسمیت با فریاد «اسم همسر من را با دهانت کثیفت نیاور»، سکوت بی‌سابقه‌ای را در مراسم اسکار به وجود آورد.

    • ناگفته‌های همسر ویل اسمیت درباره بیماری‌ و سیلی معروفش در اسکار

    آکادمی اسکار پس از برگزاری جلساتی تصمیم گرفت اسکار اسمیت را پس نگیرد اما او را به مدت ۱۰ سال از حضور در تمامی مراسم مرتبط با آکادمی محروم کند.

    راک به فاصله کوتاهی پس از مراسم اسکار استندآپی در ویلبر تئاتر بوستون را این‌گونه آغاز کرده بود: «خوب، آخر هفته شما چطور گذشت؟» پس از آنکه حضار او را به شکل ایستاده تشویق می‌کنند، راک در حالی که اشک به چشمانش آمده ادامه می‌دهد: «حرف‌های زیادی در مورد آن اتفاق لعنتی ندارم که بگویم، بنابراین اگر برای آن به اینجا آمده‌اید…» او اضافه می‌کند: «هنوز در حال تجزیه و تحلیلش هستم. بنابراین یک زمانی، در مورد آن حرف می‌زنم.»

    اسمیت پس از مراسم اسکار از راک عذرخواهی کرده بود: «مایلم علناً از تو، کریس، عذرخواهی کنم. رفتار ناشایست و اشتباهی نشان دادم. شرمنده‌ام و عملم نشان‌دهنده مردی نیست که می‌خواهم باشم. در دنیای عشق و محبت جایی برای خشونت وجود ندارد.»

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا