هنرمندان

بودجه جشنواره فیلم شهر چقدر است؟ – بلاگی ها

  • بودجه جشنواره فیلم شهر چقدر است؟ – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، مجید اکبر شاهی گفت: هنوز جمع‌بندی نشده ولی آنچه اعلام کردیم ۱۰ میلیارد بود که مصوب نشد و ۶ میلیارد مصوب شد و احتمال می‌دهیم با نصف این رقم به پایان برسانیم. در واقع مجبور شدیم بخش‌های مختلفی را حذف کنیم مثل یک کارگاه که ۵۰ هزار دلار برای آن دستمزد یک هنرمند اسکار گرفته خارجی درنظر گرفته بودیم که مجبور به حذف شدیم. پیش‌بینی ما این است با توجه به اینکه از زمان آخرین جشنواره که در سال ۹۸ برگزار شد، با نرخ رسمی تورم با ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش هزینه روبرو باشیم.

    به گفته دبیر جشنواره فیلم شهر،در این دوره از جشنواره سه هزار ۶۳۹ اثر  در بخش های مختلف دریافت کردیم که از این تعداد هزار و ۸۷۱ اثر  از ۱۱۲ کشور ارسالشده است و کشور هندوستان با ۳۳۶ اثر،برزیل با ۱۲۷ اثر ، ترکیه با ۱۱۲ ،آمریکا ۸۹ فیلم و ایتالیا ۷۵ اثر رتبه های  اول تا پنجم دربخش بین الملل جشنواره هستند.

    او گفت: پنج بزرگداشت در جشنواره امسال داریم که شامل چهره‌هایی چون فاطمه گودرزی، جعفر دهقان، رضا اکبری به‌خاطر چند دههبازی در سینما و تلویزیون و امیرمسعود استاد حسین به‌خاطر فعالیت فرهنگی و اجتماعی، مهدی وریجی ریاست درمانگاه منطقه بیستو یک، می‌شوند.

      افتتاحیه  جشنواره فیلم شهر از شب عید غدیر ساعت ۸ شب در سینما ملت خواهد بود. اقلام تبلیغاتی نیز از شب افتتاحیه در گالری سینما ملت برگزار می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا