هنرمندان

خانم بازیگر در جشنواره ونیز: این‌قدر نقش آدم‌های بدبخت به ما ندهید؛ زنان ایرانی مدرن و قوی هستند – بلاگی ها

  • خانم بازیگر در جشنواره ونیز: این‌قدر نقش آدم‌های بدبخت به ما ندهید؛ زنان ایرانی مدرن و قوی هستند – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، مینا کاوانی بازیگر یکی از فیلم‌های ایرانی حاضر در جشنواره ونیز در نشستی خبری با رسانه‌ها توضیح داد: «این واقعیت تلخ وجود دارد و من باید باهاش بجنگم که این‌قدر ما بازیگران زن ایرانی را در یک دسته‌بندی قرار ندهید؛ که ما شرقی بدبخت خاک بر سر نباشیم. چون برای من، زنان ایرانی از قوی‌ترین زنان دنیا هستند. 

    • ببینید | تنابنده جایزه ونیز را برد؛‌ این سکانس نقی معمولی پربازدید شد!
    • جایزه هایی که به «جنگ جهانی سوم» رسید | خوشحالی بی اندازه محسن تنابنده در اختتامیه ونیز | سیدی و تنابنده جوایزشان را به چه کسانی تقدیم کردند؟

    وقتی دختران ایرانی را می‌بینم از مدرن و باهوش بودن‌شان لذت می‌برم. من بچه که بودم با فیلم‌های برگمان و ویسکونتی و هیچکاک عاشق بازیگری شدم و به اینجا آمدم چون می‌خواستم در آزادی کار کنم اما هنوز بعد از ۱۲ سال باید بگویم این‌قدر من را محدود نقش‌های بدبخت نکنید و به من نقشی بدهید که بتوانم خودم را در پرسوناژ و فیلم‌نامه غرق کنم.» 

    گفتنی است، یکی از القائات غرب در فیلم‌های سفارتی که در ایران یا کشورهای آسیایی تولید می‌شوند، ضعیف و ذلیل‌نمایی زنان است که در این جهت، خیلی از نقش‌هایی که به زنان این کشورها از جمله بازیگران زن ایرانی در فیلم و سریال‌های غربی اعطا می‌شود، افراد فلک‌زده و بدبخت است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا