هنرمندان

 شهاب حسینی از سینما خداحافظی کرد | ویدئوی جنجالی با حرف‌های خاص – بلاگی ها

  •  شهاب حسینی از سینما خداحافظی کرد | ویدئوی جنجالی با حرف‌های خاص – بلاگی ها

    به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، شهاب حسینی که حدود یک ماه قبل به عنوان داور جشنواره فیلم فجر مشغول بود به تازگی ویدیویی را در فضای مجازی منتشر کرده که بازتاب‌های مختلفی داشته است.

    او در نامه خود که شفاهی آن را می‌خواند ، با اشاره به برخی دشمنی‌های به شخص خودش و مروری بر آنچه در مسیر سینما دنبال کرده گفته که دیر زمانی است به دنبال راه نجاتی است.

    حسینی با اشاره به حضور دو گروه کاملا متضاد در عرصه فعالیت‌های هنری شامل متخصصان غیرمتعهد و متعهدان غیرمتخصص، گفته است، «میگویند شهاب حسینی بداخلاق است. تصحیح می‌کنم. من از آنچه امروزه در حرفه خود می‌بینم خشمگینم. می‌گویند اهل غیبت است. می پذیرم و شرمسارم.»

    وی خطاب به همکارانش گفته است: در مرز ۵۰ سالگی خود را در بسیاری از اموری که می‌بایست به آن‌ها می‌پرداختم و زمانش را صرف سینما کردم به شدت خود را جامانده از قافله می‌بینم. بنابراین مشتاقم ادامه مسیر را با یافته های خود در قالب نوشتار، کارگردانی و بازیگری جاری و اجرا کنم و اساساً دیگر علاقه چندانی به حضور در پروژه‌های دیگران ندارم، مگر اینکه معنای این سروده زیبا در پیشنهاد همکاری ایشان متجلی باشد.

    فرمود: «حیلت رها کن عاشقا/ دیوانه شو دیوانه شو/ واندر در دل آتش درآ/ پروانه شو پروانه شو….»

     شهاب حسینی همچنین اعلام کرده است که از این پس نه تنها اسما، بلکه رسماً و قلباً به دین جدش امام حسین علیه‌السلام گرویده است.

    این بازیگر سینما که فیلم «مست عشق» را به کارگردانی حسن فتحی و در نقش شمس اکران نشده دارد، در یکی دو سال اخیر با حاشیه‌های زیادی در سینما روبرو بود و برخی اظهاراتش بویژه در جشنواره فیلم فجر سال ۹۸ جنجال برانگیز شد. نتیجه این اتفاق‌ها که او را دلزده کرده بود منجر به این شد که صفحه شخصی خود در فضای مجازی را ببندد.

    در ادامه ویدیوی منتشر شده از شهاب حسینی را می‌بینید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا