هنرمندان

سرانجام پرونده تجـاوز بازیگر مطرح سریال خانه پوشالی |‌ من فقط می‌دانم که او یک مرد خوب است … – بلاگی ها

  • سرانجام پرونده تجـاوز بازیگر مطرح سریال خانه پوشالی |‌ من فقط می‌دانم که او یک مرد خوب است … – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از ورایتی، «کنترل» نخستین فیلم کوین اسپیسی پس از تبرئه او از اتهام تجاوز جنسی در دادگاه بریتانیا، قرار است یکی از فیلم‌های کریسمسی پایان سال باشد. در این فیلم اسپیسی ظاهر نمی‌شود اما صداپیشگی شخصیت اصلی فیلم برعهده اوست. این فیلم ۱۵ دسامبر هم در آمریکا و هم در بریتانیا اکران می‌شود.

    «کنترل» را کارگردان مولف بریتانیایی جین فالایز کارگردانی کرده و اسپیسی در آن در نقش شخصیتی مرموز که برای انتقام‌جویی از راه دور خودروی یک مقام دولتی بریتانیا را ربوده، بازی کرده است. این بازیگر نقش خود را دسامبر گذشته در حالی که منتظر برگزاری محاکمه به دلیل آزار جنسی و رفتار ناشایست در بریتانیا بود، در لندن اجرا کرد. او ماه گذشته در مورد همه اتهامات بی‌گناه شناخته شد.

    اسپیسی پس از طرح اولین اتهام‌ها برای سوء‌رفتار جنسی علیه او در سال ۲۰۱۷ از سریال «خانه پوشالی» اخراج شد.

    فالایز ماه گذشته به ورایتی گفت: او طبیعتا ساکت و کاملا محجوب است و خوب به نظر می‌رسید. من قبل از همه اینها کوین را نمی‌شناختم، بنابراین نمی‌توانم بگویم که او در مقایسه با قبل از آن چگونه بود؛ اما او فقط یک مرد خوب به نظر می‌رسید.

    کارگردان گفت درباره انتخاب اسپیسی شکی نداشت و تاکید کرد: آن دادگاه به این نتیجه رسید که او گناهکار نیست. من از انتخاب کوین برای فیلمم پشیمان نیستم و این کار را دوباره انجام خواهم داد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا