اخبار

چرا پسرها دوست دارند با دختران بزرگتر وارد رابطه بشوند؟ – بلاگی ها

  • چرا پسرها دوست دارند با دختران بزرگتر وارد رابطه بشوند؟ – بلاگی ها

    امروزه شاهد ازدواج های زنان بزرگتر با مردان مردان کوچکتر از خود هستیم که در میان بسیاری از سلبریتی ها نیز رایج شده است. مزایا و معایب این نوع ازدواج چیست؟

    کافیست یک نگاه کوچکی به سلبریتی ها در شبکه های اجتماعی بیندازید تا متوجه بشوید تعداد قابل توجهی از آن‌ها با زن‌هایی ازدواج کرده‌اند که از خودشان بزرگ‌تر بوده‌اند. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی ازدواج با دختر بزرگ تر از مرد می‌پردازیم.

    چرا ازدواج با دختر بزرگ تر برای مردان جذاب شده است؟

    بر اساس تحقیقات انجام شده در زمینه ازدواج بهترین سن ازدواج این است که زن و شوهر با یکدیگر هم سن باشند. ولی به واسطه دلایلی که در ادامه ذکر می کنیم مردان در سال های اخیر به ازدواج با دختر بزرگ‌تر از خود متمایل شده‌اند.

    تکامل جنسیتی

    آلفرد کینزی یکی از روانشناسان معروف آمریکایی در کتاب خود می‌نویسد که اوج هیجانات جنسی یک مرد در ۱۸ سالگی است. در حالی که این اتفاق برای خانم‌ها در حدود ۳۱-۳۲ سالگی اتفاق می‌افتد. همین اتفاق کافی است که ازدواج با دختر ۱۰ سال بزرگ‌تر برای یک مرد اتفاق بیفتد.

    بلوغ در رابطه از محاسن ازدواج با دختر بزرگ تر از مرد

    طبیعی است که سن بیشتر باعث می‌شود تجربه یک شخص هم در زندگی بیشتر باشد. به‌طور مثال ازدواج با دختر ۴ سال بزرگ‌تر به شما این تضمین را می‌دهد که دیگر نیازی نیست بر سر مسائل کوچک یا پیش پا افتاده با یکدیگر جروبحث کنید. ازدواج با دختر بزرگ‌تر احتمال خیانت را در زندگی شما کاهش می‌دهد و می‌توانید بر روی مسائل مهم‌تر زندگی خود تمرکز کنید.

    مادر بهتری بودن

    برخلاف تصور بسیاری از افراد، مادر بودن بسیار سخت و استرس زا است. به‌طوری که برخی از روانشناسان از آن به‌عنوان یک شغل تمام وقت بدون حقوق یاد می‌کنند. خانم‌های بزرگ‌تر رشد شخصیتی‌شان کامل شده است و آمادگی این را دارند تا مسئولیت‌های بیشتری را بپذیرند. ازدواج با دختر ۸ سال بزرگ‌تر می‌تواند داشتن یک مادر خوب را برای فرزندان شما گارانتی کند. او اهمیت مادر بودن را درک می‌کند و سعی می‌کند که بیشتر وقتش را صرف فرزندانش بکند.

    جایگاه شغلی

    طبیعی است که شخصی که سن بیشتری دارد در مسیر شغلی‌اش نیز جلوتر است. وقتی که دختر در جایگاه شغلی خودش برای مدت طولانی مانده باشد می‌توانید بر روی درآمد او حساب باز کنید و از آن برای پیشرفت زندگی استفاده کنید. حتی ممکن است او بتواند برای شما هم موقعیت شغلی بهتری را ایجاد کند. فرضا اگر شما ۲۲ سال سن داشته باشید ازدواج با دختری که ۳ سال بزرگتر است می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که از لحاظ مسائل مالی به مشکل برنخواهی خورد.

    سازگاری جسمانی

    زن‌ها به طور معمول حدود ۵ سال بیشتر از مردان عمر می‌کنند. این یک فکت علمی است. تحقیقات نشان داده است که این یک موضوع بیولوژیکی است و ربطی به سبک زندگی ندارد. بنابراین به‌طور میانگین ازدواج با دختری که ۵ سال بزرگ‌تر است به این معنی است که شما با شخصی که از لحاظ بیولوژیکی هم سن شما است ازدواج می‌کنید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب با چشم چرانی مردان چگونه برخورد کنیم؟ سر بزنید.

    ازدواج با دختر بزرگتر چه مشکلاتی دارد؟

    درست است که ازدواج با زن بزرگتر مزایای قابل توجهی دارد ولی باید بدانید در کنار این مزایا مشکلاتی نیز وجود دارند که شما باید قبل از انتخاب از آن ها آگاه باشید. در ادامه تعدادی از این مشکلات آورده شده است

    پذیرفته نبودن از نظر جامعه

    مردم در مورد من چی فکر می کنند؟ این جمله‌ای است که اگر تصمیم به ازدواج با دختر بزرگ‌تر از خود دارید در ذهن شما مدام تکرار خواهد شد. همانطور که در ابتدا گفتیم از نظر جامعه ازدواج پسری با دختر بزرگ‌تر از خودش چیز رایجی نیست و وقتی این موضوع پیش می‌آید حرف‌هایی در مورد دختر و پسر زده می‌شود.

    مشکل باروری از معایب ازدواج با دختر بزرگ تر از مرد

    این یک باور غلط است که زن‌های بالای ۳۰ سال برای باردار شدن مشکلات زیادی دارند و فرزندان ضعیفی به دنیا می‌آورند. به لطف پیشرفت علم امروزه راه‌های مراقبتی بسیاری برای زنان وجود دارد. به‌طوری که زنان در بین ۳۰ تا ۴۰ سالگی تنها مراقبت بیشتری از دختران جوان‌تر برای باردار شدن نیاز دارند. پس اگر تا به امروز مشکل شما برای ازدواج با زن بزرگ‌تر ترس از بچه دار شدن بوده است حال می‌توانید با خیال راحت این موضوع را نادیده بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا