هنرمندان

فیلمساز مشهور پس از تماشای این فیلم ۱۱ بار گریه کرد – بلاگی ها

  • فیلمساز مشهور پس از تماشای این فیلم ۱۱ بار گریه کرد – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، پل توماس اندرسون – Paul Thomas Anderson می‌گوید که فیلم مردان سیاه‌پوش ۳ او با بازی ویل اسمیت را از نظر احساسی تحت تاثیر قرار داده و ۱۱ بار اشک ریخته است. مردان سیاه‌پوش ۳ فیلم کلاسیکی مانند Back to the Future یا Time Bandits نبود اما اشک کارگردان نامزد اسکار را درآورد.

    این فیلم به کارگردانی بری سوننفلد و نویسندگی ایتان کوهن حول محور شخصیت ویل اسمیت در نقش جیمز دارل ادواردز دوم/مامور جی می‌چرخد که برای جلوگیری از ترور شریک زندگی خود یعنی کوین براون به گذشته برمی گردد.

    یک موجود فضایی خلافکار به نام موریس که در ماه زندانی شده بود از زندان فرار می‌کند و به زمین می‌آید تا انتقام دست قطع شده را از مامور کی بگیرد و به همین علت در زمان سفر می‌کند و مامور کی را در گذشته می‌کشد.

    مردان سیاه‌پوش ۳ – Men in Black ۳ یک فیلم سه‌بعدی علمی-تخیلی و کمدی محصول آمریکا و با بازی ویل اسمیت و تامی لی جونز است. این فیلم پس از ۱۰ سال از انتشار مردان سیاه‌پوش ۲ و ۱۵ سال از انتشار مردان سیاه‌پوش، در ۲۵ می ۲۰۱۲ اکران شد.

    فیلمساز مشهور پس از تماشای این فیلم ۱۱ بار گریه کرد

    بازیگران فیلم شامل جاش برولین، اما تامسون و آلیس ایو هستند. همچنین بری ساننفلد در مقام کارگردان و استیون اسپیلبرگ تهیه‌کننده این فیلم است. مامور جی در زمان حال از کشته شدن مامور کی در گذشته اطلاع پیدا می‌کند و به زمان قبل از کشته شدن مامور کی می‌رود تا مامور کی در زمان حال بازگردد.

    مردان سیاه پوش۳ که یکی از موفق‌ترین فیلم های تجاری ویل اسمیت بود، به طور غیرمنتظره‌ای تاثیر عمیقی بر اندرسون گذاشت؛ او گفته عناصر سفر در زمان من را احساساتی کردند و باید اعتراف کنم که من مشتاق این نوع داستان‌گویی‌ام.

    ویل اسمیت گفته که استیون اسپیلبرگ او را متقاعد کرد تا این نقش را قبول کند. نداشتن تمایل برای ایفای نقش از سوی ویل اسمیت به خاطر این بود که به تازگی فیلمبرداری روز استقلال در سال ۱۹۹۶ به پایان رسیده بود و او در مورد حضور در دو فیلم متوالی با مضمون بیگانه تردید داشت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا