هنرمندان

تصاویر | حامد بهداد و باران کوثری در راه ایتالیا – بلاگی ها

  • تصاویر | حامد بهداد و باران کوثری در راه ایتالیا – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، جشنواره فیلم ورزشی «Paladino d’Oro» (پالادین طلایی) قدیمی‌ترین جشنواره سینمای ورزشی جهان است و از سال (۱۹۷۹) انتشار فیلم‌های ورزشی را آغاز کرده است. این رویداد سینمایی، چهل و سومین دوره خود را از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ نوامبر (۲۹ آبان الی ۵ آذر ماه) برگزار خواهد کرد و فیلم «گیج‌گاه» طبق اعلام عوامل این فیلم در بخش مسابقه اصلی به نمایش گذاشته خواهد شد.

    فیلم سینمایی «گیج‌گاه» نوشته عادل تبریزی و ارسلان امیری پیش از این در عرصه جهانی موفق به دریافت جایزه از چهلمین دوره فیلم های ورزشی میلان ایتالیا، جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین دوره چبکساری روسیه شده و به صورت رسمی برای حضور در نهمین جشنواره شیملا هندوستان و نهمین جشنواره سینه لا ویستا آرژانتین انتخاب شده است و توزیع بین المللی آن بر عهده کمپانی ماداکتو پیکچرز به مدیریت محمد توریوریان است.

    حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، علی راد، مریم همتیان، محمد الهی، علی باغفر، ایمان اسماعیل پور، داوود ونداده، حامد شیخی، وحید رحمتی؛ با حضور فرهاد آییش و با هنرمندی جمشید آریا (هاشم پور)؛ خاطره‌سازان: رضا صفایی پور، حسن رضایی نقش آفرینان این فیلم سینمایی هستند.

    این فیلم با سرمایه گذاری مشترک محمد حسینخانی و حنیف سـروری تولید شده است.              

    تصاویر | حامد بهداد و باران کوثری در راه ایتالیا

    تصاویر | حامد بهداد و باران کوثری در راه ایتالیا

    تصاویر | حامد بهداد و باران کوثری در راه ایتالیا

                                      

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا