اخبار

چرا سود سهام عدالت امروز واریز نشد؟ / برای پیگیری عدم واریز سود سهام عدالت چه کنیم؟ – بلاگی ها

  • چرا سود سهام عدالت امروز واریز نشد؟ / برای پیگیری عدم واریز سود سهام عدالت چه کنیم؟ – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از تجارت‌نیوز، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفته همه دارندگان سهام عدالت که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، امروز باید منتظر واریز سود سهام عدالت باشند.

    اما اگر فردی سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده باشد، برای پیگیری عدم واریز سود سهام عدالت خود باید با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرد. شماره ۱۵۶۹ به دارندگان سهام عدالت اجازه می‌دهد که با ارائه اطلاعات خود از ارسال اطلاعات حساب خود به بانک مطمئن شوند.

    بر این اساس آن دسته از دارندگان سهام عدالت که هنوز سودی دریافت نکرده‌اند، برای پیگیری عدم واریز سود سهام عدالت و مشکل اصلی واریز نشدن سود سهام عدالت خود باید با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند.

    اما این شماره برای افرادی است که اطمینان دارند، اطلاعات حساب و شماره شبای اعلام شده درست است. اما به گفته مدیر شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، اطلاعات بانکی حدود دو میلیون نفر اشتباه بوده است. یعنی حدود دو میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت شماره شبای خود را اشتباه اعلام کرده‌اند. یا شماره شبای اعلام شده به مدت شش ماه راکد بوده است.

    بر این اساس دو میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت، امسال از دریافت سود سهام عدالت محروم هستند چون شماره شبای خود را نادرست اعلام کرده‌اند.

    این گروه باید نسبت به اصلاح شماره شبای بانکی خود اقدام کنند. یعنی باید وارد سامانه سجام شوند و شماره شبای جدید را ثبت کنند تا در دوره بعدی این سود را دریافت کند.

    البته ممکن است علت واریز نشدن سود سهام عدالت این باشد که بانک هنوز مبلغ سود را واریز نکرده است. چون واریز سود کلیه دارندگان سهام عدالت از امروز آغاز شده و احتمالا تا ساعات پایانی امشب ادامه دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا