هنرمندان

چرا بتمن جوان کارش را از هم‌کلاسی‌هایش مخفی کرده بود؟ | روحشان هم خبر نداشت چه کار می‌کنم – بلاگی ها

  • چرا بتمن جوان کارش را از هم‌کلاسی‌هایش مخفی کرده بود؟ | روحشان هم خبر نداشت چه کار می‌کنم – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، پس از انتشار فیلم بتمن (The Batman) اثر مت ریوز در ماه مارس، برخی از دوستان اسکار نواک در مدرسه، کنجکاوانه از او می‌پرسیدند: «آیا این تو بودی که روی پرده بزرگ سینما دیدیمت؟»

    این پسر ۱۲ ساله اعتراف کرد که بله، این او بود که در نقش بروس وین جوان در فیلم کمپانی برادران وارنر بازی می‌کرد، تاییدی که همچنین نشان می‌داد او شغلش را مثل یک راز برای خودش نگه داشته بود. نواک به هالیوود ریپورتر می‌گوید: «آن‌ها روحشان هم خبر نداشت که من در بتمن بازی کرده‌ام یا اصلا بازیگر هستم. بعد ناچار شدم کل ماجرا را برایشان توضیح دهم. بنابراین کمی ناخوشایند، اما جالب است. 

    نواک، دلیل ساده‌ای برای مخفی نگه داشتن اولین حضور خود بر پرده سینما ارائه کرد: «فکر می‌کردم دردسر زیادی خواهد داشت.» ظاهرا این مسئله برای او در مدرسه‌اش در انگلستان زیاد گران تمام نشد، گرچه او خود را برای یک بازی دیگر آماده می‌کند. 

    • تصاویر | ۱۰ واقعیت هیجان‌انگیز درباره آخرین فیلم بتمن که نمی‌دانید | از پوشیدن لباس جرج کلونی تا وحشت رابرت پتینسون از دیدن فیلم

    فقط یک دوست می‌داند که او کارش را با بازی در نسخه جوان شخصیت الکساندر اسکارسگارد در مرد شمالی برای رابرت اگرز دنبال کرد. این به این دلیل است که او را در تریلر به عنوان آملث جوان، شاهزاده‌ خشمگین وایکینگ دیده شده که در فیلم به دنبال انتقام قتل پدرش است. 

    او می‌گوید: «می‌دانم که خیلی سخت خواهد بود، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا برایشان توضیح دهم» و اضافه می‌کند که او توانسته مخفیانه از آنجا فرار کند، زیرا اولین نمایش با تعطیلات عید پاک مصادف شد.

    نواک در مورد کارش بر روی The Northman، اگرز را به خاطر هدایت فرآیند کار و حرفه‌ای بودن تحسین می‌کند: «او واقعا یک کمال‌گرا است. موارد متعددی وجود داشت که در آن ما بیش از ۳۰ بار کاری را تکرار کردیم تا در نهایت به صحنه‌ای عالی رسیدیم. او واقعا در کارش بسیار عالی است. او می‌تواند بگوید که آیا کسی به استراحت نیاز دارد یا خیر. خیلی خوب است.»

    پروژه‌های پشت سر هم باعث شد که نواک مرتب چیزهای بیشتری برای برملا شدن نزد هم‌کلاسی‌هایش داشته باشد. او می‌گوید: «چیزهای خیلی بیشتری در بساط دارم. چپ و راست دارم برای پروژه‌ها تست می‌دهم.»

    منبع: ترجمه از هالیوود ریپورتر. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا