هنرمندان

چرا قسمت سوم سریال خاندان اژدها پرطرفدار شد؟ | بازگشت جذابیت بازی تاج و تخت! – بلاگی ها

  • چرا قسمت سوم سریال خاندان اژدها پرطرفدار شد؟ | بازگشت جذابیت بازی تاج و تخت! – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، در حالی که اپیزودهای اول و دوم سریال «خاندان اژدها» امتیازی در حدود ۸ داشتند، به نظر می‌رسد ورود خاندان لنیستر در این اپیزود به جذابیت آن افزوده است.

    آرآرمارتین، خالق سریال و دنیای وستروس هم یکی از طرفداران ویژه این اپیزود بوده چون توانسته در این اپیزود سکانس شکار شاه را به طور کامل انجام دهد. سکانسی که در کتاب اصلی «بازی تاج و تخت» برای پادشاه رابرت براتیون هم بود اما به دلایل مختلفی از جمله بودجه حذف شد و دلیل مرگ رابرت حمله گراز به او مطرح شد که مارتین اصلا از آن راضی نبود.

    الک بوجالاد منتقد سایت Den of geek درباره این اپیزود نوشت: «از بسیاری جهات این اپیزود که نامش «دومِ نام او» بود، نشانه‌ای از این است که سازندگان سریال می‌دانند دارند چه می‌کنند. اپیزود یک به چیدن محتوای اصلی کتاب مارتین و اپیزود دو به دیالوگ‌ها و روابط بین شخصیت‌های مارتین اختصاص داشت. این اپیزود که محصول نویسندگان سریال است، پر از لحظات سینمایی است. و حسی مثل «بازی تاج و تخت» اصلی دارد.»

    • تنها شخصیت سریال «بازی تاج و تخت» که می‌تواند در «خاندان اژدها» حضور داشته باشد
    • انتقادها از سریالی که همه رکوردها را شکست | بی‌توجهی عوامل خاندان اژدها به احساسات بینندگان
    • تفاوت سریال «خاندان اژدها» و «بازی تاج و تخت» چیست؟

    هلن اوهارا منتقد IGN هم نوشت: «این اپیزود به آرامی شخصیت‌های جدید را معرفی می‌کند و کمی درباره آنها غیبت می‌کند اما سپس فینال آتشین و عظیم را ایجاد می‌کند. این اپیزود در حالی که آغاز آشنایی داشت اما در ادامه خوب توانست توجه ما را با میزان زیادی اکشن به خود جلب کند.»

    به گزارش سینما دیلی،‌سومایا سیروانیستا منتقد هندوستان تایمز هم نوشت: «مت اسمیت تمام سریال را به سمت خود می‌کشد و مثل یک ستاره اکشن بالیوودی عمل می‌کند با اینکه تنها در لحظه آخر حاضر می‌شود». در فضای توئیتر هم شخصیت دیمون تارگرین با بازی مت اسمیت که حالا به شخصیتی پیچیده بدل شده بسیار طرفدار پیدا کرده است از جمله یکی از طرفداران که نوشته «در اپیزود سه، بازیگر و سازندگان سریال توانستند بسیار عالی دیمون تایگرین را از کتاب به روی تصویر اقتباس کنند. اقتباسی با جزئیات و زیبا».

    بعد از چندین اپیزود متوسط، به نظر می‌آید که «خاندان اژدها» حالا دوباره توانسته اثری به جذابیت دوران اوجش خلق کند و طرفداران خود را راضی کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا