هنرمندان

مجری نشست‌های جشنواره فیلم فجر چه کسی است؟ – بلاگی ها

  • مجری نشست‌های جشنواره فیلم فجر چه کسی است؟ – بلاگی ها

    به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، یزدان عشیری  در توضیح چرایی تکرار فیلم‌های جشنواره چهلم گفت: این موضوع در راستای تاکید وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مقابله با کرونا بود؛ همچنین با توجه به روند رو به تشدید ابتلا به ویروس کرونا در روزهای اخیر و به منظور رعایت نکات پروتکل و اهتمام به سلامتی مخاطبان، تصمیم گرفتیم که تدبیری طراحی کنیم که جمعیت مدعو در بازه زمانی گسترده تری توزیع شوند تا فشردگی و تراکم جمعیتی که پیش از این برنامه‌ریزی در سالن‌های نمایش وجود داشت، کاهش یابد.

    مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری در پاسخ به این پرسش که آیا کسانی از اهالی رسانه که موفق نشده‌اند فیلم‌های سانس اول و دوم را ببینند، می‌توانند تکرار آن را در سانس‌های شب مشاهده کنند، تاکید کرد: برنامه ریزی صورت گرفته با توجه به اولویت و اهمیتی است که اهالی رسانه دارند؛ به همین دلیل سانس اصلی و ابتدایی همراه با نشست های پرسش و پاسخ به اهالی رسانه و منتقدان تخصیص یافته است و پس از آن سانس دیر وقت شب را به باقی مهمانان اختصاص دادیم.

    تکرار فیلم‌های سانس اول و دوم در سانس شب به مدیران فرهنگی، مدیران رسانه و داوران بخش تجلی اراده ملی اختصاص دارد

    مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری تاکید کرد: این ظرفیت را پیش بینی کرده ایم که اهالی رسانه سانس اول و دوم حضور پیدا کنند و نشست هایشان پس از آن برگزار شود.

    وی افزود: در پایان شب که سانس باقی مدعوین است، چنانچه ظرفیتی باقی مانده باشد، شاید اهالی رسانه که فیلمی را از دست داده اند، بتوانند از این سانس‌ها بهره مند شوند؛ در غیر این صورت این سانس برای مهمانان خواهد بود.

    شرایط جمسی مسعود نقاش‌زاده برای برگزاری نشست خبری مساعد نبود

    عشیری در توضیح چرایی عدم برگزاری نشست خبری جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: برنامه‌ریزی ما این بود که عصر امروز نشست مطبوعاتی چهلمین جشنواره فیلم فجر را به صورت آنلاین برگزار کنیم.

    وی افزود: حتی در همین راستا با بخش آت.تی موزه سینما هم هماهنگ کرده بودیم و دوستان ما در این مجموعه مقدمات این نشست را آماده کرده بودند؛ اما به دلیل این که حال مسعود نقاش‌زاده مساعد برگزاری این جلسه نبود و نمی‌توانستند در جلسه حضور پیدا کنند، این جلسه لغو شد.

    فردا ظهر و پیش از اکران فیلم‌ها، ما یک ورودیه به منظور خیر مقدم به اهالی رسانه و منتقدان خواهیم داشت و انشالله در صورت بهبود آقای نقاش‌زاده در طول برگزاری جشنواره جلسه‌ای را با ایشان و اهالی رسانه برگزار می‌کنیم

      مجری نشست‌ها تا آخر امروز معرفی می‌شود

    عشیری در پاسخ به این که چه کسی قرار است که اجرای نشست‌های خبری چهلمین جشنواره فیلم فجر را برعهده داشته باشد، گفت: امروز  جلسه ای داریم که پس از جمع بندی نهایی از بین محمدرضا مقدسیان، منصور ضابطیان، محمود گبرلو، پدرام کریمی، حامد مهربانی، علیرضا غفاری و جعفر گودرزی مجری نشست های مطبوعاتی اهالی رسانه را معرفی می کنیم.

    وی افزود: روزانه ۵ نشست فرهنگی و تخصصی خواهیم داشت؛ به اضافه اینها نمایش فیلم های گنجینه سینمای ایران، قاب های ماندگار و بخش نکوداشت ها را داریم که ظرفیت و فرصت مغتنمی برای اهالی رسانه خواهد بود.

    پذیرایی برای اهالی رسانه و منتقدین از ساعت شش و نیم تا هشت و نیم صورت می‌گیرد؛ و این بازه زمانی برای شام و نماز در نظر گرفته شده است

    چهلمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به دبیری مسعود نقاش۲زاده برگزار می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا