هنرمندان

بالاترین آمار تماشای غیرقانونی متعلق به کدام سریال جنجالی است؟ | فیلم‌ها و سریال‌هایی که بیشتر از همه قاچاق می‌شوند – بلاگی ها

  • بالاترین آمار تماشای غیرقانونی متعلق به کدام سریال جنجالی است؟ | فیلم‌ها و سریال‌هایی که بیشتر از همه قاچاق می‌شوند – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، با وجود تلاش‌های همه جانبه که برای مقابله با قاچاق آنلاین فیلم و سریال صورت می‌گیرد، این کانال غیرقانونی سالانه در جهان حدود ۲۳۰ میلیارد بیننده می‌گیرد.

    نتایج یک مطالعه جدید که توسط وبسایت انگلیسی یوسویچ (Uswitch) روی فیلم، سریال و بازی‌های ویدئویی انجام شده که بیشترین آمار قاچاق را دارند، نشان می‌دهد سریال بازی تاج و تخت، با ۸ هزار و ۵۶۰ جست‌وجوی ماهانه در گوگل برای تماشای آنلاین غیرقانونی، بیشترین آمار قاچاق در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داده است.

    این سریال پیش‌تر در زمانی که از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شد نیز بالاترین آمار قاچاق در بین سریال‌های تلویزیونی را داشت.

    پس از بازی تاج و تخت، سریال سرخوشی (Euphoria) با بازی زندایا کلمن، با ۷ هزار و ۹۶۰ تلاش برای پخش غیرقانونی در اینترنت، دومین سریال با بیشترین آمار قاچاق در سال ۲۰۲۲ شد و سریال‌های دوستان (فرندز)، مرد خانواده (فمیلی گای)، حمله به تایتان، آتش‌نشان‌های شیکاگو، پیکی بلایندرز، اداره (Office)، مردگان متحرک، برکینگ بد، تد لاسو، خانواده مدرن، الیت، آناتومی گری و وایکینگ ها به ترتیب دیگر سریال‌ها با بیشترین آمار قاچاق در سال ۲۰۲۲ بودند.

    •  بهترین مینی‌سریال‌های قرن ۲۱ که تماشای آنها را نباید از دست دهید

    در فهرست فیلم‌هایی که امسال بیشترین آمار قاچاق اینترنتی را به خود اختصاص دادند، فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با ماهانه ۸۳ هزار و ۳۹۰ تلاش برای پخش آنلاین، صدرنشین است و فیلم‌های «انتقام جویان: پایان بازی»، «میان ستاره‌ای»، «انتقام جویان: جنگ ابدیت»، «جنگ ستارگان»، «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی»، «جوکر»، «شوالیه سیاه»، «داستان عامه‌پسند»، «ماتریکس»، «پدرخوانده» و «تلقین» به ترتیب پشت سر آن جای گرفتند. 

    نیک بیکر، از کارشناسان وبسایت یوسوییچ، در این‌باره می‌گوید: با توجه به بالارفتن هزینه‌های زندگی، برخی افراد ممکن است برای دسترسی به سریال، فیلم، بازی‌های ویدئویی و نرم‌افزارهای موردنظر خود به دانلود غیرقانونی روی بیاورند. این مساله نگران‌کننده است چون قاچاق آنلاین نه تنها به ضرر خالقان آثار تمام می‌شود، بلکه ممکن است امنیت خود فرد را نیز تحت‌الشعاع قرار دهد.

    وی افزود: استفاده از وبسایت‌های قاچاق فیلم و سریال از طرفی کاربران را در معرض خطر هک و فیشینگ قرار می‌دهد و از طرف دیگر ممکن است آنها را هدف اقدام قانونی مالکان آثار قاچاق شده قرار دهد. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا