اخبار

ژاپنی‌ها کجا خوش می‌گذرانند؟ + عکس – بلاگی ها

  • ژاپنی‌ها کجا خوش می‌گذرانند؟ + عکس – بلاگی ها

    سلام نو-سرویس گردشگری: سفر به کشور پهناور ژاپن آرزوی بسیاری از گردشگران جهانی است. این کشور کهن مقصد سفری بسیاری است، که دوست دارند جای جای آن را گشته و با فرهنگ، تاریخ، سبک زندگی مختلف مردمان ژاپنی آشنا شوند. یکی از نکاتی که هنگام مسافرت حائز اهمیت است، کسب اطلاعات لازم درباره جاذبه‌های دیدنی ژاپن است. در این صورت، برنامه سفری شما کاملا منظم پیش رفته و گردشی به یاد ماندنی خواهید داشت. همراه ما با جاذبه‌های دیدنی ژاپن آشنا شوید.

    قلعه شوریجو

    ژاپنی‌ها کجا خوش می‌گذرانند؟ + عکس

    یکی از جاذبه‌های دیدنی ژاپن که به خاطر زیبایی و عظمتی در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده، قلعه شوریجو است. قدمت قلعه شوری به قرن ۱۴ میلادی باز می‌گردد. قلعه شوریجو بین سال‌های ۱۴۲۹ تا ۱۸۷۹، به‌عنوان قصر پادشاهی خاندان ریوکیو مورد استفاده بود. متاسفانه، قلعه در نبرد اوکیناوا در سال ۱۹۴۵، تقریبا به‌تمامی از بین رفت. قلعه شوری در سال ۱۹۹۲، بر اساس مستندات و عکس‌های به‌جا مانده بازسازی شد. اما از دست بد روزگار در سال ۲۰۱۹، سازه‌های حیاط اصلی طعمه شعله‌های آتش شد. مجموعه بزرگ قلعه شامل ساختمان‌های متعدد، چندین حیاط زیبا، چندین معبد و همچنین دروازه‌های بسیار است.

    آکواریوم اوکیناوا چورائومی

    ژاپنی‌ها کجا خوش می‌گذرانند؟ + عکس

    آکواریوم اوکیناوا چورائومی از دیگر جاذبه‌های دیدنی ژاپن است. آکواریوم اوکیناوا دومین آکواریوم بزرگ جهان است، که در پارک اکسپو اوشن اوکیناوا واقع شده است. مجموعه آکواریوم با ۱۹ هزار متر مربع مساحت، دارای ۷ طبقه است، که مجموعا ۷۷ تانک آب را در خود جای داده است. در این آکواریوم آبزیانی از قبیل موجودات اعماق آب، کوسه‌ها، مرجان‌ها و ماهی‌های گرمسیری زندگی می‌کنند. اجرای نمایشی دلفین‌ها و گاوهای دریایی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین قسمت آکواریوم به شمار می‌روند. بازدید از این آکواریوم زیبا را به یاد داشته باشید، قطعا لحظات رویایی را خواهد دید.

    موزه سگ آکیتا

    ژاپنی‌ها کجا خوش می‌گذرانند؟ + عکس

    موزه سگ آکیتا از جاذبه‌های دیدنی ژاپن است، که جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد. این موزه تنها جایی است که به نزاد سگ‌های آکیتا در کل کشور ژاپن اختصاص دارد. شهر اوداته زادگاه سگ‌های آکیتا است. از این رو، موزه سگ آکیتا را در این شهر برپا کرده‌اند. این موزه به تاریخ سگ‌های آکیتا و نقش مهم آن‌ها در زندگی مردم کشور ژاپن پرداخته است. مجسمه هاچیکو، سگ معروف آکیتا اینو به عنوان نماد موزه در بیرون آن نصب شده است. هاچیکو نماد وفاداری نیز در بین مردم ژاپن است. این سگ وفادار ۹ سال در ورودی ایستگاه منتظر صاحب خود نشست، دریغ از اینکه صاحبش دیگر باز نمی‌گردد. اگر از علاقه مندان نزادهای مختلف سگ هستید، اینی موزه مکان دیدنی جالبی برایتان خواهد بود.

    موزه کتاب مصور

    ژاپنی‌ها کجا خوش می‌گذرانند؟ + عکس

    موزه کتاب مصور در لیست جاذبه‌های دیدنی ژاپن قرار دارد. اگر به خواندن کتاب علاقه ندارید، طی بازدید از موزه کتاب مصور به طرفدار دو آتشه کتاب مصور مبدل می‌شوید. این موزه مکان جالبی برای تفریح کودکان و علاقه‌مند کردن آن‌ها به کتاب و کتاب‌خوانی است. علاوه بر زیبایی طراحی داخلی موزه، پنجره‌های بلند قامت آن چشم‌اندازی آفتابی و زیبا از اقیانوس آرام را قاب می‌کنند. طراحی فضای داخلی موزه رنگارنگ و دلبرا است، که کودکان را به محض ورود هجیان زده می‌کند. راه پله‌های بزرگ شما را به طبقه‌های بالایی قفسه‌های کتاب می‌رساند، و همچنین مکانی دنج و آرام برای مطالعه کتاب مورد علاقه شماست.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا