اخبار

تیراندازی به سمت ماموران پلیس این بار در تهران – بلاگی ها

  • تیراندازی به سمت ماموران پلیس این بار در تهران – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از ایسنا، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که اقدام به تیراندازی به سمت یکی از ماموران پلیس و مجروح کردن وی کرده بودند، خبر داد.

    سرهنگ جلیل موقوفه ای درباره دستگیری این افراد گفت: مدتی قبل خبری مبنی بر حضور سارقان در محدوده میرداماد به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که در پی آن ماموران به موقعیت اعزام شدند. اما با حضور ماموران در محل این افراد پا به فرار گذاشتند که در همین راستا تعقیب و گریز میان پلیس و سارقان آغاز شد.

    وی با بیان اینکه سارقان به وسیله یک دستگاه سواری پژو ۲۰۷ از محل متواری شدند، گفت: در جریان تعقیب و گریز این سارقان اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که در اقدام متقابل نیز ماموران با رعایت قانون به کار گیری سلاح اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک خودرو کرده و این خودرو را متوقف کردند. در تعقیب و گریز صورت گرفته هر ۴ لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفته و ماموران موفق شدند ۳ نفر از اعضای باند از جمله یک زن و کودک را دستگیر کنند.

    رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با متوقف شدن خودرو، یکی از اعضای این باند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که در این حادثه یکی از ماموران از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شد.

    موقوفه‌ای با بیان اینکه در نهایت سه نفر از اعضای باند از جمله یک زن و کودک از سوی ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: ۲ تن دیگر از اعضای این باند نیز پا به فرار گذاشتند که هویت آنان مورد شناسایی قرار گرفته و به زودی دستگیر می شوند.

    وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده اظهارکرد: برابر اظهارات متهمان، این افراد در پوشش زن وشوهر و بچه اقدام به شناسایی محل و سرقت می کردند که از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

    موقوفه ای با بیان اینکه متهمان از پلاک جعلی برای خودروی خود استفاده کرده بودند، گفت: در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد سارقان عضو باند حرفه ای سرقت منزل هستند که در پوشش خانواده اقدام به سرقت کرده‌اند.

    رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد: متهمان دستگیر شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند و اقدامات برای دستگیری دو عضو فراری این باند نیز ادامه دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا