هنرمندان

ماجرای ازدواج سحر قریشی و سفر جنجالی‌اش به کجا رسید؟ | منتظر خبر جدید باشید – بلاگی ها

  • ماجرای ازدواج سحر قریشی و سفر جنجالی‌اش به کجا رسید؟ | منتظر خبر جدید باشید – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از برنا، سفر «سحر قریشی» به ترکیه که همزمان با ضبط سریال «نیسان آبی» به کارگردانی «منوچهر هادی» در ترکیه انجام شد، با شایعاتی همراه شد که برخی از آن رنگ واقعیت به خود گرفت و برخی در حد سوال باقی ماند.

    تصویری که سحر قریشی از این ماجرا استوری کرد از یک سو و آهنگی که تتلو با عنوان «انتظار» منتشر کرد و در آن از نام «سحر» استفاده کرد از سوی دیگر به هر نوع شایعه و شائبه ای این فرصت را داد تا در فضای مجازی دست به دست شود و برای مخاطب عام و خاص فرصت قضاوت ایجاد کند. 

    در همین اثنا «محمدحسین فرح‌بخش» تهیه‌کننده و کارگردان با سابقه سینمای ایران در مصاحبه ای گفت: سحر قریشی با انگیزه ازدواج از ایران رفته است و قصد مهاجرت ندارد. ضمن اینکه به او تذکر داده ایم که درگیر حواشی و … نشود.

    او که مهمان برنامه «سینما معیار» در رادیو گفتگو بود، در بخشی از مصاحبه خود به شایعه مهاجرت سحر قریشی هم پرداخت. فرحبخش در این باره گفت: «سحر دو سه ماه قبل به من گفته بود که می‌خواهد ازدواج کند و من گفتم این کار را انجام ندهد اما این اعتقاد و سلیقه شخصی است و به خودش مربوط است و تا جایی که می‌ دانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته و مهاجرتی در کار نیست. او کشورش را دوست دارد و به ایران برخواهد گشت اما اینکه آنجا چه اتفاقی خواهد افتاد، الله اعلم! به او پیغام دادم کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند و برگردد.»

    قصه‌ امیر تتلو و سحر قریشی کی جدی شد؟

    وقتی که تتلو در یوتیوپ خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذشت و گفت یوتیوپ حاج خانم دنبال شود، بسیاری از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از آن به آنچه فکر می کردند دست یافتند اما با ویدئویی که از سحر قریشی در یک ویلا دیده شد و به محل سکونت تتلو در ترکیه شبیه بود، برای خیلی ها شک و شبه را پایان داد.

    ماجرای ازدواج سحر قریشی و سفر جنجالی‌اش به کجا رسید؟ | منتظر خبر جدید باشید

    ماجرای ازدواج سحر قریشی و سفر جنجالی‌اش به کجا رسید؟ | منتظر خبر جدید باشید

    ماجرای ازدواج سحر قریشی و سفر جنجالی‌اش به کجا رسید؟ | منتظر خبر جدید باشید
    مطالبی که از تتلو در کانالش منتشر شد

    ویدئوها و تصاویر مشترک در پیج و صفحه یوتیوپ سحر قریشی و البته صحبت های تتلو درباره سحر قریشی (که در بالا آمده است) و ماجرای شایعه‌ ازدواجشان چند بعد مختلف دارد که خبرنگار برنا با پیگیری از برخی از افراد مطلع و گمانه زنی های جدی تر به آن دست پیدا کرده است.

    آیا سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته است؟

    جدا از صحبت های محمدحسین فرح‌بخش که به عنوان همکار سینمایی، رابطه نزدیکی با قریشی دارد و برخی از افراد مطلع که اخیرا با قریشی سابقه همکاری دارند، شواهد دیگری هم نشان از این دارد که تتلو با منطق خودش از علاقه و ازدواج با قریشی صحبت کرده است و مدارک دیگر از جمله تصاویر منتشرشده ازسوی قریشی حداقل این مسئله را تکذیب نمی‌کند.

    با این حال شنیده‌های برنا از  منبعی آگاه حاکی از آن است که جدا از همکاری و بیزینسی که اخیرا  شکل گرفته است، به زودی (شاید در همین هفته) خبر ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو نیز رسانه‌ای خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا