هنرمندان

پخش زنده دیدار حساس ایران – آمریکا در یک سینمای تهران – بلاگی ها

  • پخش زنده دیدار حساس ایران – آمریکا در یک سینمای تهران – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال ایران آمریکا و به منظور ایجاد شور و نشاط علاقمندان به فوتبال، این مسابقه به صورت زنده در سینما فجر فرهنگسرا برگزار می‌شود.

    برگزاری قرعه‌کشی و اهدای پیراهن تیم ملی، نورافشانی و جشن بعد از پیروزی، اهدای رایگان سیم کارت ایرانسل و اجرای جشنواره ایران پیروز از بخش‌های مختلف این برنامه است.

    در جشنواره ایران پیروز که از ۳۰ آبان آغاز شده است، برنامه‌های متنوعی متناسب با ایام جام جهانی اجرا می‌شود و خانواده‌ها به‌ویژه نوجوانان مخاطبان اصلی جشنواره هستند. این جشنواره از پخش زنده بازی‌های جام جهانی، پویش‌های فوتبالی، غرفه‌های محصولات، فضاسازی هویت ایرانی، تشکیل شده است. بخش بازی‌ها شامل؛ شوتبال، بازی‌های رومیزی فوتبالی، فوتبال دستی، ایرهاکی، بدمینتون، تنیس روی میز است. همه بازی‌ها به صورت مسابقه برگزار می‌شود و برندگان در هر روز جوایزی دریافت می‌کنند.

    • پخش بازی‌های ایران در سالن‌های سینما منتفی شد ؛ اختلاف سلیقه بین سینماداران | یک مدیر سینما: هیجان دیدن فوتبال در سینما طعم دیگری دارد
    • پخش مسابقات جام‌جهانی در سینماها جدی است؟

    در بخش دیگری از جشنواره ایران پیروز، پویش #میمیرم_برات با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای هواداری تیم ملی فوتبال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

    جشنواره ایران پیروز تا ۲۷ آذر هر روز از ساعت ۱۳ در فرهنگسرای انقلاب واقع در بزرگراه نواب، ابتدای خیابان کمیل شرقی برگزار می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا