هنرمندان

رونمایی از تمبر طلا و نقره پرتره عزت‌الله انتظامی – بلاگی ها

  • رونمایی از تمبر طلا و نقره پرتره عزت‌الله انتظامی – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، عصر جمعه آیین افتتاح دومین نمایشگاه نقش‌واره‌های پیشکسوتان همزمان با سالروز تولد عزت‌الله انتظامی (آقای بازیگر سینمای ایران) در گالری انتظامی برگزار شد.

    در این مراسم همچنین تمبر طلا و نقره و تابلوی پرتره انتظامی، کاری از موزه تمبرطلا و نقره ایران، رونمایی شد. سحر انتظامی (مدیر گالری انتظامی و برگزار کننده دومین نمایشگاه نقش‌واره‌های پیشکسوتان) دراین خصوص گفت: این دومین نمایشگاه نقش‌واره‌های پیشکسوتان است که با محوریت پرتره و چهره استاد انتظامی و همزمان با تولد این هنرمند فقید برگزار می‌شود.

    رحیم پرنیا (رئیس موزه تمبر طلا و نقره ایران) نیز از دیگر میهمانان آیین افتتاح دومین نمایشگاه نقش‌واره‌های پیشکسوتان بود که درباره تولید این اثر گفت: توجه به هنرمندان پیشکسوت و تاثیر گذار کشور از برنامه‌های ویژه‌ای است که در موزه تمبر طلا و نقره ایران دنبال می‌شود. ایده تولید پرتره چهره‌های شاخص در قالب تمبر طلا و نقره در حقیقت حرکت کردن در مسیر جدیدی برای خیرخواهی است.

    پرنیا ادامه داد: ما از همین ظرفیت هنری سعی داریم به تعالی محیط زیست، ورزش و هنر کمک کنیم. فرهنگسازی در مسیر شاخت بیشتر شخصیت‌ها و چهره‌های تاثیرگذار ایران، اولویت اصلی ماست و پیش از این نیز تمبر طلا و نقره استاد محمدرضا شجریان، استاد علی نصیریان، سردار شهید سلیمانی و امیرکبیر را تولید کرده‌ایم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا